Ik maak gebuik, net als vele onder jullie, van FF. Echter moet ik voor bepaalde pagina's nog steeds gebuik maken IE (met IE view). IE geeft de pagina echter een stuk groter weer als FF. Nu kun je natuurlijk wel de tekengrootte en pictigramgrootte veranderen, maar de afbeeldingen blijven een stuk groter (en dus ook niet zo scherp). Ik denk dus dat je de hele pagina moet verkleinen of iets degelijks.
Bij geavanceerde internet opties (media) heb je natuurlijk wel wat opties wat afbeeldingen betreft, maar niet wat ik zoek.
Ik heb gegoogled en hier gezocht. Ook in de helpindex van IE kan ik niets vinden. Misschien kijk ik er wel overheen ofzo, maar ik kan het niet vinden. Ik hoop dat iemand het wel weet.
Bij geavanceerde internet opties (media) heb je natuurlijk wel wat opties wat afbeeldingen betreft, maar niet wat ik zoek.
Ik heb gegoogled en hier gezocht. Ook in de helpindex van IE kan ik niets vinden. Misschien kijk ik er wel overheen ofzo, maar ik kan het niet vinden. Ik hoop dat iemand het wel weet.