Systeemtemperaturen topic!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Topicstarter
Dit is een topic over de systeemtemperaturen op je desktop, en het is de bedoeling dat je:
- je configuratie neerzet
- je cpu temp erbijzet
- je case temp erbijzet
- en als je iets te zeggen hebt over andere temps zeg het vooral!

Mijn temps:
Athlon 1000@1333
XFX GeForce FX5200 128 mb 128 bits passief 250/ 350@340/ 460
5 casefans
cpu: 56
case: 34
De case-temp lijkt me hoog.

Ik hoop dat anderen dit ook interressant vinden

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
:? :?

Als het 30 graden in je kamer is, niet. Dus ja, beetje nutteloos als je je kamer temp er niet bijzet.
Daarnaast kan de sensor heel goed brak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welkom op GoT. Doe ons en vooral jezelf een lol, en lees nog eens Het algemeen beleid en Algemene gedragsregels (Netiquette) door :)

Je zit namelijk in compleet het verkeerde subforum, dit is een (behalve in de HK waar je nog niet in zult kunnen niet toegestaan) opsomtopic, en daarnaast is dit ieder jaar het zelfde liedje in de zomer - als het warm wordt hebben alle PC's het warm, de mijne net zo goed als de jouwe :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zie The_Eagle. We hebben eigenlijk niet zo'n behoefte aan "opsomtopics" -- maar weinig mensen hebben er eigenlijk veel aan. Als je even rondkijkt in het forum over koeling kan je wat tips vinden hoe je je casetemp wat naar beneden kan helpen, daar ben je volgens mij naar op zoek. ;)

Als je wat rondzoekt kan je ook uitvinden wat ongeveer normale temperaturen voor je systeem zijn, zie dit stuk bijvoorbeeld. :)

Dit topic is gesloten.