Webinterface D-Link (DWL-2000AP+) Access Point en Apple

Pagina: 1
Acties:

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-02 08:22
Vandaag had ik op het werk een klant die met Mac OS X (10.3.9) zat.
Na een AP reset verbinding we met de webinterface van het access point en stellen we deze in (met Safari) dit blijk te lopen tot een bepaald moment, dan blijkt deze op geen enkele manier verder meer te werken, met name de next knop werkt niet meer. Evenals andere cruciale knoppen werken niet.

Gelukkig stond er ook nog de Internet Explorer op dacht ik, helaas wou dat ook niet werken. Het deed het nog steeds niet. Hopeloos dus en we konden niet verder.

Heeft iemand al iets gelijkaardigs meegemaakt? Zoja, hoe opgelost.

Ik zou hier graag een oplossing voor vinden. Zelf ga ik ook even een AP van het werk meenemen van dat type om het toch is te kunnen uittesten, maar dat gaat misschien toch nog even duren eer ik dat kan uittesten. Dus bij deze zoek ik al wat sneller naar een oplossing.

• scan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
Misschien dat het met firefox wel goed gaat ?

Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Probeer Firefox, of Opera voor de Mac eens, misschien is het ook nog mogelijk om de firmware van het accesspoint te upgraden, en anders kun je nog VirtualPC met Windows en MSIE proberen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• krisis1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 20:46

krisis1

Onder-watte?!

ik configureer m'n dwl2000ap zelfs regelmatig met Links. Toegegeven, verwijderen van een MAC uit de filter gaat om de een of andere (javascript?) reden niet, maar de meeste dingen gaan wel vlot :)
Draai je de laatste firmware?

[ Voor 3% gewijzigd door krisis1 op 28-07-2005 18:29 . Reden: lynx->links ]

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-02 08:22
Bedankt iedereen voor de reply's tot nu toe...

Deze waren inderdaad ook een mogelijkheid geweest,
het is echter zo dat het een oplossing moet zijn die enigzins klantvriendelijk is en tevens uitlegbaar over de telefoon.

Firefox heb ik helaas niet kunnen uittesten, maar dat staat dan ook niet standaard op een mac. Men moet eigenlijk in het achterhoofd houden dat men met een vers geïnstalleerde mac zit zonder extra software op.

Knap lastig dus...

• T_E_O
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-01 10:48
Kan je op het moment dat de webinterface niet meer werkt nog wel pingen naar 't access point ?
Pagina: 1