Hoe realmediastreams rippen? *

Pagina: 1
Acties:

• dingens
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-12-2022
Hoi,

weet iemand hoe ik een realmedia stream save? en over kan zetten op mp3? Ik heb dus realmedia player geinstaleerd en als ik een lezingen wil beluisteren dan laat ie dat daarin, maar ik wil em ook offline kunnen beluisteren, wat voor programma kan ik hier het best voor gebruiken?

Alvast bedankt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je hier al eens tussen gekeken: [search=stream rip software]? Verder hoort help niet echt in een topictitel thuis; ik pas deze even voor je aan; let hier hier in het vervolg zelf even op :)

Help, realmedia streams saven > Hoe realmediastreams rippen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• dingens
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-12-2022
Dat is het nou, ze rippen allemaal terwijl het afgespeelt word athans die ik gevonden heb, ik wil zeg maar dat het sneller gaat, zou fijn zijn :D

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Het is mij gelukt met NetTransport 2 van Xi.
Hiermee kan je niet alleen audio, maar ook video streams downloaden (ook in Windows Media formaat), complete websites en losse bestanden.

Het programma is wel shareware, maar ik ben nog niet tegen een verloop periode of beperkingen aangelopen sinds ik het geinstalleerd heb.

Juist