ik heb een acer aspire 1804 wsmi.. hij loopt lekker, zeker nu ik er 1,2gb ram in heb zitten.. alleen de games.. tja ik weet niet waarom maar niet alles loopt hier al te lekker.. zal wel door mijn configuratie zijn maar kom er niet echt uit.
x600 is volgens mij toch te weinig voor de nieuwere games...
ik ga ook weer terug naar een desktop en verkoop mijn acer laptop. Hij staat zowiezo altijd stil en verplaats niet vaak dus echt laptop isniet nodig voor mij.
Over mijn ervaringen, ik vind het een prima laptop. Alles loopt lekker en vrij snel. Alleen vind ik dat er meer ram in moet zitten ( standaard ) daarom heb ik nog 1gb So-dimm van kingston erbij gestopt. nu loopt hij helemaal perfect, nooit wachten met iets.. alles start snel op.
Alleen bij games heb ik vaker last.. naar mijn zien te weinig fps voor wat ik zou kunnen hebben.. maar goed kan aan mij liggen en als iemand weet hoe ik dit oplos graag.
Over de hitte.. de A/C adapter is erg warm tot zelfs vrij ' heet '. Ik heb er geen last van want kan ik mijn voeten in de ochtend toch nog een beetje verwarmen ^^.
Verder moet je ook niet achter je laptop gaan zitten, daar wordt alles naartoe geblazen. laat ik het zo zeggen, leg er een mars neer en je hebt na een beetje gamen wat om op je brood te smeren.
Ik erger me hier niet aan en vind het een perfect systeempje, hij is alleen net te groot om mee naar college te nemen ( ook batterij gaat lang niet genoeg mee, komt ook omdat het op zich een beest is kwa laptop ). Ik wil gewoon weer terug naar desktop gaan omdat het toch lekkerder gamed. ik wil ook spellen goed spelen met constante fps, dus zowiezo een high end 3D kaart aanschaffen.
Voor een laptop is deze 1 van de beste. Als je echt een betere laptop wil moetje een pro alien ware laptop kopen die dan ook ontzettend duur zijn

..
Het is nog steeds 1 van de betere laptops vind ik!. ligt eraan waar je het net voor wilt gebruiken.
Tis niet een reislaptop voor in de trein of iets dergelijks.