Toon posts:

Acer Aspire 1801

Pagina: 1
Acties:
  • 575 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zocht een leuke laptop met een beetje een goed scherm en wil er wel es een spelletje op spelen, ik had de Acer Aspire gevonden op internet en zou graag willen weten wat jullie er van vinden of dat jullie nog een betere vinden! ps de batterij hoeft het niet denderend lang vol te houden!

http://www.norrod.nl/ws_a...groep_id=2&sel=465&type=7

de gene die een goeie laptop voor ong de zelfde prijs vind of die deze goedkeurd ben ik eeuwig dankbaar :D _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 18:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

ik zou graag snel weten welke ik moet kiezen!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-02 18:32
Eyy eyy,

Heb deze laptop besteld en moet hem woensdag ophalen, heb hem al in de winkel bekeken, en natuurlijk veel info gevraagd. Donderdag deel ik dan ook mijn ervaringen.

Beeldscherm: Haarscherp 17 inch superbreedbeeldscherm, inkijkhoek iets minder maar je gaat er dan ook niet liggend in liggen.

Games: Bf2 ga ik daar te plekke testen. Volgens verkoper draait ie er super op. Mag ook wel met een X600 128 mb videokaart(had liever X700 gehad maar je kan niet alles hebben).

Kwaliteit: erg stevige notebook, wel 4.5 kilo maar daar wen ik wel aan.

Heb je vragen stel ze maar.

Groetjes Mr.c

• Toni
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hey Mr. C.

Ik ben ook op zoek naar een notebook, en kwam ook de 1801WSMIB tegen. Veel "Bang for the Buck" zoals het ernaar uit ziet. Waar ik benieuwd naar ben is het geluid en de warmte dat deze notebook voortbrengt. Het is geloof ik een 'gewone' desktopprocessor, die moet uiteraard flink gekoeld worden. Ik wil er ook muziek en films op kunnen afspelen in mijn huiskamer, en daarbij niet worden gestoord door een (te) luide ventilator. Wat zijn jouw ervaringen daarmee?

We need more cowbell

• WidgetTWW
Heb deze laptop nu dus 3 weken in bezit, hij is al kadoek(afstandbediening,accu en 2 pixels), maar herstelling door acer duurde maar 2 dagen, krijg hem morgen weer terug. Geluid wat de laptop maakt valt mee. vind het een erg lekkere laptop om mee te gamen(jah battlefield 2 draait, maar natuurlijk niet optimaal door het 512mb geheugen, maar de graphics zijn perfect, super als je het aan mij vraagt). Een absolute aanrader, zeker voor het ingebouwde mediacenter achtig programma, activeer je door de afstandsbediening(jah zit er ook bij zelfs:D) in dit programma kan je dvd's/cd's bekijken, films en tv kijken, noem maar op. Zie de plaatjes zometeen onderaan. Wat deze laptop ook heeft is een display voorop, daar staat de tijd op en is tevens een mp3 speler voor in de trein,bus,auto,enzovoort. De oplader van de laptop word egt superwarm maar is voor mij niet egt een minpunt of misschien wel. De laptop zelf word niet zo warm vind ik zelf hij word gekoeld door 3 fans aan de onderkant van de laptop.Als je nog meer vragen hebt vraag je het maar.

Minpunten:

-Accu gaat maar 30 tot 60 minuten mee, maar het is egt een desktop vervanger, en niet om mee te nemen.

- Weegt 4.5 kilo, maar ik vind het niet erg.

- Had van mij wel 1025mb bij mogen zitten.

- 2x 256mb geheugen.

Pluspunten:

-Afstandsbediening erbij

-Windows in 3 talen

-software pakketje

-super mooi en helder 17 Inch breedbeeld scherm

-multi dvd station(dvd speler/brander,cd speler/ brander)

-Ati Radeon 128mb videokaart

-80 gb schijf 7200RPM

- Aspire arcade(is overigens nederlands, op het plaatje onderaan staat tv niet, dus is alleen een voorbeeldje)

waar moet ik stoppen? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.benchmark.pl/notebooki/acer_aspire_2003/arcade_main.jpg

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

ralphje

Hey, it's me!

mrc16 schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:02:
Heb deze laptop nu dus 3 weken in bezit, hij is al kadoek(afstandbediening,accu en 2 pixels), maar herstelling door acer duurde maar 2 dagen, krijg hem morgen weer terug. (...)
Je bedoelt toch de Acer Aspire 1801 WSMib LX.A3905.052... (2.9GHz, 80G)?

[ Voor 8% gewijzigd door ralphje op 11-09-2005 16:58 ]

Geniet, maar surf met mate!

• WidgetTWW
jah die bedoel ik,

Groetjes mr.c

• ralphje

ralphje

Hey, it's me!

Waarom staat er op acer.nl dan alleen dat de afstandsbediening bij de 1804 WSMib MSE LX.A390J.041 zit? (3,2GHz, 100GB)

• WidgetTWW
dat snap ik ook niet,

maar hij zit bij elke versie, heb trouwens een nieuwe gekregen, maar die werkt veel beter. Zat ook een afstandsbediening bij. staat ook in de handleiding Acer Aspire 1801.

• WidgetTWW
En als u even beter had gekeken, had er op acer.nl gestaan(bij de acer 1801 specs):

Keyboard & Special Controls

103-key keyboard; inverted "T" cursor layout; 2.5 mm (minimum) key travel
Easy-launch buttons: Internet, email with LED, user-programmable button and Acer Empowering Key
Embedded numeric keypad
Media console with Arcade, stop, play/pause, rewind, and fast forward buttons, and 5-way media controls
Remote control for Aspire Arcade applications <<<<-----------------------------------

• ralphje

ralphje

Hey, it's me!

Dus er is eigenlijk geen verschil tussen de 1801 en 1804 op de processor, harde schijf en os na...?
heb trouwens een nieuwe gekregen, maar die werkt veel beter
Wat bedoel je? Nieuwe afstandsbediening, is die beter... hoezo dan?

[ Voor 45% gewijzigd door ralphje op 14-09-2005 12:47 ]

• ralphje

ralphje

Hey, it's me!

(...) Het is dus eigenlijk hetzelfde? Want 200E verschil vind ik nogal wat voor die andere dingen. In Vista zit MC toch al in de volste versie, dus daar gaat het mij niet om. Meer om die TV Tuner, jij zegt in je lange bericht dat ie erin zit, maar er staat niets overin bij de specificaties, dus... Kan iemand antwoorden?

Verwijderd

ik heb een acer aspire 1804 wsmi.. hij loopt lekker, zeker nu ik er 1,2gb ram in heb zitten.. alleen de games.. tja ik weet niet waarom maar niet alles loopt hier al te lekker.. zal wel door mijn configuratie zijn maar kom er niet echt uit.

x600 is volgens mij toch te weinig voor de nieuwere games...

ik ga ook weer terug naar een desktop en verkoop mijn acer laptop. Hij staat zowiezo altijd stil en verplaats niet vaak dus echt laptop isniet nodig voor mij.

Over mijn ervaringen, ik vind het een prima laptop. Alles loopt lekker en vrij snel. Alleen vind ik dat er meer ram in moet zitten ( standaard ) daarom heb ik nog 1gb So-dimm van kingston erbij gestopt. nu loopt hij helemaal perfect, nooit wachten met iets.. alles start snel op.

Alleen bij games heb ik vaker last.. naar mijn zien te weinig fps voor wat ik zou kunnen hebben.. maar goed kan aan mij liggen en als iemand weet hoe ik dit oplos graag.

Over de hitte.. de A/C adapter is erg warm tot zelfs vrij ' heet '. Ik heb er geen last van want kan ik mijn voeten in de ochtend toch nog een beetje verwarmen ^^.
Verder moet je ook niet achter je laptop gaan zitten, daar wordt alles naartoe geblazen. laat ik het zo zeggen, leg er een mars neer en je hebt na een beetje gamen wat om op je brood te smeren.

Ik erger me hier niet aan en vind het een perfect systeempje, hij is alleen net te groot om mee naar college te nemen ( ook batterij gaat lang niet genoeg mee, komt ook omdat het op zich een beest is kwa laptop ). Ik wil gewoon weer terug naar desktop gaan omdat het toch lekkerder gamed. ik wil ook spellen goed spelen met constante fps, dus zowiezo een high end 3D kaart aanschaffen.

Voor een laptop is deze 1 van de beste. Als je echt een betere laptop wil moetje een pro alien ware laptop kopen die dan ook ontzettend duur zijn :p..
Het is nog steeds 1 van de betere laptops vind ik!. ligt eraan waar je het net voor wilt gebruiken.
Tis niet een reislaptop voor in de trein of iets dergelijks.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Tja ik denk dat de TS hier niet echt veel meer aan heeft, aangezien we 2 maanden verder zijn :P

Ik gooi dit topic op slot, anders hebben we hier straks een zinloze discussie :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.