Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Hallo mede Tweakers:p ik wist niet precies waar ik deze topic moest plaatsen dus heb ik maar bij gadget gedaan

Ik wil een PSP White Edtion kopen samen met een vriend maar we weten niet precies welke manieren we kunnen betalen, we willen graag via bankrekening laten storten weet iemand welke ik moet kiezen als ik wil betallen want ik snap niet veel van dat betalen er staat nog al veel opties bij alsvast bedankt PeepZ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Over welke site heb je het :?

Permanent wintericon!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
www.lik-sang.com leid ik af uit zijn woordenbrei. Welke opties heb je, geen zin om me te reggen, omdat de TS geen Engels kan.

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
www.lik-sang.com voor import van consoles uit japan usa en acessoires >:)

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

http://www.lik-sang.com/m...ment+Info&inc=payment.inc

zo te zien kan het:
Direct deposit into one of our local bank accounts:
You will be able to deposit the total amount of your order into one of our local bank accounts in your own country or to our Hong Kong payment centre. After your order has been received, you will find the bank and payment details in your email inbox for your convenience.
Note: Bank transfers carried out in the Euro currency within the EU can now be done for the same cost as national in-country bank transfers if you use our IBAN number (supplied in the payment details email).
Dat is toch niet zo lastig TS?

[ Voor 3% gewijzigd door Wokkels op 28-07-2005 18:03 ]

Permanent wintericon!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Search eerst even voor een PSP topic, dank u

er is een PSP topic gaande, daar kan je alles vragen, dit hoort hier niet echt thuis, aangezien er al een topic is, dus surf effuh naar

Het Playstation Portable topic Deel 8

dank

Overigens komt de witte editie pas uit in september en is alleen in japan te verkrijgen, het is limited edition, maarja, veel plezier

[ Voor 22% gewijzigd door Deslaw op 28-07-2005 18:48 ]

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit hoort natuurlijk in het PSP topic thuis. Maar Lik-Sang heeft een mooi FAQ en daar kan je alle info vinden. Ik kan evt ook aan de witte PSP komen ;)

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• JorisBos
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 21:31
Heb ook m'n witte psp besteld bij lik-sang, en gekozen om het geld over te schrijven naar hun rekening.

Maar hoe lang duurt het ongeveer voordat zij het geld ontvangen hebben, het is nu 3 dagen geleden en op de site staat nog steeds: waiting for payment.

En de prijs van de psp is ondertussen al 2 keer aangepast (1 keer verhoogd met 51 cent ofzo en 1 keer verlaagd met 20 cent), ik moet toch gewoon het bedrag betalen hoeveel ie was toen ik hem bestelde?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Over lik-sang is genoeg te vinden met de search, ook over de afhandeling van bestellingen.
Verder past dit beter in het PSP topic.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.