I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
op moment dat je DVI aansluit eerst die als je hoofd scherm instellen . . en dan 2de monitor aanklikken en dan in eigenschappen aanvinken *extend windows desktop* to this monitor
Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW
Zie je geen finkje bureaublad uitbreiden?
Die vinkjes enzo heb ik dus wel ingesteld
.
En die dvi instellen heb ik nu gedaan, maar mn normale scherm blijft gewoon aan...
Ik heb ook een rond dingentje in mn videokaart. Misschien heeft dat er ook nog iets mee te maken, ik heb namelijk de tv ooit aangesloten gehad
.
En die dvi instellen heb ik nu gedaan, maar mn normale scherm blijft gewoon aan...
Ik heb ook een rond dingentje in mn videokaart. Misschien heeft dat er ook nog iets mee te maken, ik heb namelijk de tv ooit aangesloten gehad
Bij eigenschappen bij de 1e monitor naar advanced.
En dan kun je bij je ati drivers instellen welk device aan moet (toevallig gister nog moeten doen na een nieuwe install, windows zag m'n 2e scherm wel maar kreeg geen singaal totdat ik dat deed)
En dan kun je bij je ati drivers instellen welk device aan moet (toevallig gister nog moeten doen na een nieuwe install, windows zag m'n 2e scherm wel maar kreeg geen singaal totdat ik dat deed)
Bedankt allemaal
.
Maar het probleem bleek de stekker ( Helaas niet goed ingedrukt
. )
Dus alles werkt nu perfect, toch wel heerlijk dat dual screen
.
Maar het probleem bleek de stekker ( Helaas niet goed ingedrukt
Dus alles werkt nu perfect, toch wel heerlijk dat dual screen
Pagina: 1