Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[ShS]Bug in formulier: dienstverlening/verzending verkeerdom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi bugmensjes,

ik had de shopsurvey goed gelezen en netjes ingevuld, na het plaatsen zie ik dat 2 catagories verkeerd omstaat. ik heb verzending ingevuld en toch staat hij in dienstverlening. en dienstverlening staat in verzending.

zo te lezen aan iemand die eerder dan ik heb gepost heeft dus hebben er meer last van deze bug. dus ruil het ff om, dan is deze bug ook weer verholpen :P

http://www.tweakers.net/shopsurvey/4545

ik wil nog ff benadrukken dat ik het goed heb ingevuld. jullie hebben bij elk catagorie uitleg en die moet je wisselen denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 17:57 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zou je dit nader willen toelichten? Want volgens mij zitten er geen fouten in, maar wie weet zie ik iets over het hoofd :) .

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel dus dat er stond verzending: en dan uitleg wat je daar zoal moet invullen, dat heb ik gedaan en toen dienstverlening; alweer uitleg wat je daar kon invullen, dat deed ik ook en na het plaatsen zie ik ineens dat verzending en dienstverlening omgeruild zijn.

snap je?

laat maar, ik en blijkbaar anderen hebben moeite met het onderscheiden bij welk veld de uitleg hoort. ik heb daarna elk uitleg in de verkeerde venster uitgetikt.

dit komt door de shopsurvey uitleg, het lijkt voor mij of dat bij 1e veld hoort en zodoende elk uitleg bij de volgende veld ingevuld, het laatste uitleg heb ik niet eens gezien...

@kan iemand ff zo lief zijn en mijn 2 beoordelingen plus beschrijving om te ruilen en ook bij diegeen die onder mij heeft gepost op de shopsurvey. (is ook fout namelijk) of kan ik mijn shopsurvey zelf veranderen?

zie pic om te begrijpen welke fout ik maakte:

Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/6687/scheleusers9of.th.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 18:41 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Sja, die borders staan er natuurlijk ook voor de sier en niet om een scheiding in de velden en groepering van de form-elementen aan te leggen... :)

[edit]
Ik kan iig die "Uitleg bij oordeel"-dingetjes veranderen in "Uitleg bij oordeel algemeen" etc, wordt het daar duidelijker van?

[ Voor 34% gewijzigd door ACM op 28-07-2005 19:50 ]

• Harm
  • Niet online
Ik snap nu inderdaad wat er verkeerd is gegaan. Ik heb een en ander voor jouw survey aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
ACM schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 19:30:
Sja, die borders staan er natuurlijk ook voor de sier en niet om een scheiding in de velden en groepering van de form-elementen aan te leggen... :)

[edit]
Ik kan iig die "Uitleg bij oordeel"-dingetjes veranderen in "Uitleg bij oordeel algemeen" etc, wordt het daar duidelijker van?
nee dat is het hem juist. die borders vallen niet echt op. pas als je het goed gaat bestuderen vallen ze op. maar nogmaals, een user die voor mij een shopsurvey postte heeft ze ook omgekeerd zag ik. dus meer mensen zien die borders blijkbaar niet...

kweet, als we allemaal brillen zouden kopen hoeven jullie nix te veranderen...

• Harm
  • Niet online
Ik heb daarnet een wijziging in het betreffende formulier gezien, die alles wat duidelijker maakt. Dat zal morgen waarschijnlijk gewijzigd worden en dan is het voor iedereen weer duidelijk :) .

Verwijderd

Topicstarter
@Harm, ik weet niet wat er mis ging met de oordeelcijfers omwisselen, maar ik had dit opgegeven:

Algemeen: goed
Verzending: Zeer goed
Dienstverlening: Voldoende

en verder erg bedankt dat je mijn fouten hebt hersteld en dat je me geen bril aanpraat van pearle d:)b

ik kom morgen wel ff kijken naar ACM zijn wijziging in de shopsurvey layout (daar heb je het over neem ik aan?).

• Harm
  • Niet online
Je cijfers zijn weer goed :) . Ik had het inderdaad over ACM's wijzigingen, dus kijk maar vrijdag maar eens daarnaar.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Is ie zo duidelijker?

Verwijderd

Topicstarter
ja veel duidelijker nu... _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2005 10:32 ]

Pagina: 1