Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bekijk bericht doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
'Bekijk bericht' doet het bij mij niet meer.
De letters zijn ook grijs, net als de button zelf. Ik kan ze nog net lezen (een lichtere tint grijs). 'Check Images' idem. Ik heb zelf geen instellingen veranderd! (Firefox 1.03).
'Verstuur bericht' is nog steeds wit op een grijze achtergrond, en de button werkt: ik kan posten.

Wat is er aan de hand?

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Gooi je cache eens leeg, geef een harde refresh en probeer het nog eens.

Vaak zijn dit gewoon gecachte JS probleempjes :)

Permanent wintericon!

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor: cache legen, of meerdere keren Ctrl + F5 helpt niet.
Ik heb het ook al een week, dat de buttons niet werken. Daarvoor nooit dit probleem gehad.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Probeer eens te upgraden naar 1.0.6 om te kijken of dat het probleem oplost. :)

Signature

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ik heb al een tijdje het zelfde probleem.Geen "bekijk bericht" of "check images" Ik heb 1.0.6 en heb cache geleegd met direct daarop een "hard reset". Dit hielp niet

And it goes BRAAAAAPP!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 13:42
Bij werkt het anders prima (FF 1.0.6 / Ubuntu linux) zowel 'bekijk bericht' als 'check images'

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Zorg dat javascript enabled is; daar zijn 'bekijk bericht' en 'check images' namelijk van afhankelijk; zonder javascript support blijven ze daarom bewust disabled.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
OK: ik zie de buttons weer verschijnen.
Is er onlangs wat veranderd aan de forum-programmatuur dan, want ik heb er pas sinds een week last van!?
En waarom zie ik "Verstuur bericht" dan wel, zo zonder javascript?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Omdat "verstuur bericht" geen javascript functionaliteit benodigd / gebruikt? :) .

DM!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 03:24:
OK: ik zie de buttons weer verschijnen.
Is er onlangs wat veranderd aan de forum-programmatuur dan, want ik heb er pas sinds een week last van!?
Nee, daar is de afgelopen maanden niets in gewijzigd, dus het ligt ws aan een veranderde instelling aan jouw kant.
En waarom zie ik "Verstuur bericht" dan wel, zo zonder javascript?
'Verstuur bericht' is de default actie en behoeft derhalve (gelukkig) geen javascript.

Intentionally left blank

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:32

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Zou ik even mogen weten waarom er JS-functionaliteit is voor de Bekijk Bericht funtie dan?
heb al in de source gekeken, maar echt JS kenner ben ik niet zo. :p

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 10:11:
Zou ik even mogen weten waarom er JS-functionaliteit is voor de Bekijk Bericht funtie dan?
heb al in de source gekeken, maar echt JS kenner ben ik niet zo. :p
Voor het wijzigen van de action (hidden field in het formulier).

Intentionally left blank

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-11 17:16
Ik heb dit probleem ook sindskort ineens, evenzo kan ik geen functioneren de knoppen voor plaatjes invoeren, links invoeren, vetgedrukt e.d. en ook smilies niet meer. Voorheen kon ik dit wel altijd.

(ik had gehoopt de foutmelding erbij te kunnen melden die ik net nog in de balk linksonderin kreeg, maar ik kan hem niet meer terug halen, was iets over }, denk missing, maar hoop dat je er iets mee kunt)

[ Voor 38% gewijzigd door 2_05 op 08-08-2005 19:46 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

2_05 schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 19:29:
Ik heb dit probleem ook sindskort ineens, evenzo kan ik geen functioneren de knoppen voor plaatjes invoeren, links invoeren, vetgedrukt e.d. en ook smilies niet meer. Voorheen kon ik dit wel altijd.

(ik had gehoopt de foutmelding erbij te kunnen melden die ik net nog in de balk linksonderin kreeg, maar ik kan hem niet meer terug halen, was iets over }, denk missing, maar hoop dat je er iets mee kunt)
Nee, daar kan ik niets mee. Dit soort problemen spelen zich in 99,999% van de gevallen aan de client-kant af, en ik kan niet zien hoe jij je PC hebt geconfigureerd.
Zoals al eerder gezegd is is javscript voor sommige acties noodzakelijk. Ws heb je dus javascript uitstaan of wordt eea geblokkeerd door brakke 3rd party software (denk aan adblockers, gare extensies, userJS of greasemonkey-scripts, of zelfs overijverige AV software die op een proxy-like wijze filtert - met name Norton software is wdb een beruchte probleem-veroorzaker).

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 08-08-2005 20:42 ]

Intentionally left blank

• 2_05
Heb de foutmelding eindelijk te pakken, ik dacht dat het misschien een klein foutje is, waar de ene browser wel mee om weet te gaan maar de andere niet. Niet onlogisch dat er ergens een } vergeten is.

Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~anton/fout.JPG

De onderste fout kwam ook voor op regel 35 en iedere keer bij het klikken op zo´n niet werkende knop komt er een fout bij op regel 1 ofwel 35.

Verder zal ik van mijn kant blijven kijken of ik het op kan lossen, en laat zeker horen hoe als het me lukt. Maar ik vond het zo typisch dat ik er sindskort pas last van heb, en dat ik vervolgens niet de enige ben.
(Norton disabelen werkt overigens niet)

[ Voor 3% gewijzigd door 2_05 op 08-08-2005 23:07 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Probeer dit eens:

1. Start Norton Internet Security
2. Navigeer naar "Ad Blocking"
3. Klik het knopje "Advanced"
4. Klik op "Add Site" en vul in "tweakers.net"
5. Klik op "Add" en vul in "/" en klik op "Permit" en OK.
6. Doe vervolgens hetzelfde voor "gathering.tweakers.net" en voor "adserver.webads.nl".

Kijk of je nog andere opties tegenkomt mbt script-blocking o.i.d. en schakel dat ook uit, of voeg 'tweakers.net' toe als 'trusted'. Ik ken Norton verder niet zo goed, maar wat ik aan problemen ermee hoor hoef ik het nooit te proberen ook. Dit probleem ligt niet aan onze code, maar doordat Norton onze code vernaggelt voordat jij het te zien krijgt in je browser...

Verder zijn IE's JS-meldingen dusdanig onduidelijk dat we daar eerlijk gezegd ook weinig mee kunnen...

[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 08-08-2005 23:16 ]

Intentionally left blank

• 2_05
Enkel gathering.tweakers.net toevoegen blijkt voldoende, bedankt!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
2_05 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:40:
Zie jij hier http://www.tweakers.net/aanbod content dan? Ik gok van niet en dus is het toevoegen van .tweakers.net ook nodig :) .

• 2_05
Harm schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:55:
[...]

Zie jij hier http://www.tweakers.net/aanbod content dan? Ik gok van niet en dus is het toevoegen van .tweakers.net ook nodig :) .
Gelijk heb je idd, ik snapte al nooit iets van die v/a site 8)7

Verwijderd

crisp schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:00:
[...]

Voor het wijzigen van de action (hidden field in het formulier).
offtopic, maar waarom kijk je niet serverside welke submitbutton je hebt ingedrukt?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

2_05 schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 10:40:
Als je een adblocker draait en die niet uitschakelt voor de banners die we hier op tweakers draaien (en dus van het webads domain afkomen), dan handel je in strijd met onze algemene voorwaarden...

Intentionally left blank

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 12:22:
[...]

offtopic, maar waarom kijk je niet serverside welke submitbutton je hebt ingedrukt?
Omdat React dat gewoonweg niet doet (of deed; in 1.9.4 is hier wel een mogelijkheid voor ingebakken).

Intentionally left blank

• 2_05
crisp schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:51:
[...]

Als je een adblocker draait en die niet uitschakelt voor de banners die we hier op tweakers draaien (en dus van het webads domain afkomen), dan handel je in strijd met onze algemene voorwaarden...
Wist ik niet, dan zal ik die ook toevoegen aan het lijstje.

[ Voor 6% gewijzigd door 2_05 op 09-08-2005 14:39 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

/solved dus

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.