Nah, ik ben nieuw met SATA dus hier komtie, ik boot de pc (vandaag nieuw gekocht) kijk in de bios en mn schijf wordt niet herkent. Ik zoeken en zoeken, heb half tweakers af gelezen en toch komen mensen uit bij.. het zelf handmatig drivers installeren voor sata, nou heb ik het gloedje nieuw gekocht en staat er overal in de bios dingen over sata, dan lijkt het me toch sterk dat ik nog drivers moet installeren? nogmaals ik ben er een leek in dus weet het niet
ik heb dit:
Mobo asus a8n-sli deluxe
hd: maxtor hdd 250 gb sata
Jumpertjes kan het denk ik ook niet aan liggen want ik kan standaard geen jumpers instellen, zitten maar 2 pinnetjes waar eventueel iets in zou kunnen...
ook weet ik dat je op je mobo ergens sata moet enableen, maar ik kan dat niet vinden? Weet iemand waar op een a8n-sli deluxe mobo die jumper zit? in het boekje staat niet echt veel over sata
alvast bedankt
ik heb dit:
Mobo asus a8n-sli deluxe
hd: maxtor hdd 250 gb sata
Jumpertjes kan het denk ik ook niet aan liggen want ik kan standaard geen jumpers instellen, zitten maar 2 pinnetjes waar eventueel iets in zou kunnen...
ook weet ik dat je op je mobo ergens sata moet enableen, maar ik kan dat niet vinden? Weet iemand waar op een a8n-sli deluxe mobo die jumper zit? in het boekje staat niet echt veel over sata
alvast bedankt
[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 16:58 ]