Zojuist mijn NF7-S2G geflasht met een verkeerd rommetje, en deze geef geen post, ook niet na resetten, clearen, truukjes met insert en del power off voor een half uurtje etc etc. De rom is gewoon FUBAR 
Nu heeft abit geen dual bios optie, maar de bios is wel van het mobo af te halen. Wat blijk, het is exact dezelfde rom als op mijn gigabyte....
Wat is nu het plan? Er zijn 3 opties:
A: Ik flash de nf7 rom in die van de gigabyte en sloop hem eraf en plaats hem in de nf7
Dit is de makkelijke methode, maar ook de meest destructieve, hij kan maar 1x gedaan worden (nou ja eigenlijk 2x want gigabyte heeft dual bios
) Als het fout gaat zit ik zonder mobo's(en zonder geld)
B: Ik verbind de pootjes van de gigabyte bios met die van de nf7(don't ask how
), en terwijl ik de gigabyte bios flash, flashed ie natuurlijk ook de nf7 bios
De moeilijk methode, even afgezien van het helse karwei van al die pootjes bevestigen is het ook nog een kans op foutjes door slechte draadjes etc ec
C: iemand op tweaker.net heeft zojuist zijn nf7 mobo gemolt en heeft een rommetje die hij/zij aan mij kan doneren(desnoods tegen vergoeding), dan kom ik um wel mogren of overmorgen ophalen...
De laagnste methode, it's gonna take days this way
Nu heeft abit geen dual bios optie, maar de bios is wel van het mobo af te halen. Wat blijk, het is exact dezelfde rom als op mijn gigabyte....
Wat is nu het plan? Er zijn 3 opties:
A: Ik flash de nf7 rom in die van de gigabyte en sloop hem eraf en plaats hem in de nf7
Dit is de makkelijke methode, maar ook de meest destructieve, hij kan maar 1x gedaan worden (nou ja eigenlijk 2x want gigabyte heeft dual bios
B: Ik verbind de pootjes van de gigabyte bios met die van de nf7(don't ask how
De moeilijk methode, even afgezien van het helse karwei van al die pootjes bevestigen is het ook nog een kans op foutjes door slechte draadjes etc ec
C: iemand op tweaker.net heeft zojuist zijn nf7 mobo gemolt en heeft een rommetje die hij/zij aan mij kan doneren(desnoods tegen vergoeding), dan kom ik um wel mogren of overmorgen ophalen...
De laagnste methode, it's gonna take days this way
[ Voor 3% gewijzigd door Rey Nemaattori op 28-07-2005 16:34 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori