Ik heb een beetje een vreemde vraag voor hier, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen: Ik heb de Sony CMD-C1 telefoon, en nu doet mijn microfoontje het niet meer... Ik heb ‘m open liggen en het gekke is dat het microfoontje geen contact maakt met de printplaat... Hoort dit? Ik wil vragen (ik kan goed begrijpen als niemand daar zin in heeft) of iemand met dezelfde telefoon hem even open zou kunnen maken en mij vertellen hoe het contact zit tussen het microfoontje en de printplaat hoort te zitten zodat ik ‘m weer kan fixen.
Zo zit het bij mij: het microfoontje zit in een rubberen behuizing, met een rechthoekig openingetje richting de printplaat. Op de printplaat zitten 3 contactpuntjes op de plek waar de opening in het rubber van de microfoon zit. Er zit bij mij geen koppelingsstukje tussen, ik denk dat dit wel hoort, als iemand mij kan helpen met info stel ik dat zeer op prijs, maar zoals eerder gezegd begrijp ik het ook wel als je er geen zin in hebt.
Bij voorbaat dank, Obi.
Zo zit het bij mij: het microfoontje zit in een rubberen behuizing, met een rechthoekig openingetje richting de printplaat. Op de printplaat zitten 3 contactpuntjes op de plek waar de opening in het rubber van de microfoon zit. Er zit bij mij geen koppelingsstukje tussen, ik denk dat dit wel hoort, als iemand mij kan helpen met info stel ik dat zeer op prijs, maar zoals eerder gezegd begrijp ik het ook wel als je er geen zin in hebt.
Bij voorbaat dank, Obi.