Toon posts:

mp3 onder DiVx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok mensen heb zelf +- half jaartje geleden een divxje gemaakt op mijn toen zeer nieuwe duron 600@950 dit was gelukt alleen was de file met de low motion codec en laag kwaliteit geluid al ruim 700 MB geworden dat zuigt nogal. Nu wil ik het dus weer gaan oppakken dat divx maken en ik zie tegenwoordig divxen van 650-700 MB *goh waarom nou:? * die er veel beter uitzien en klinken dan mijn 'mislukte poging'destijds.

Ik neem aan dat dit bereikt word door de fast motion codec te gebruiken in combinatie met een mp3 codec oid.

dus ik een Mp3 codec downloaden en daarmee geript , alleen nu wil windows media speler het niet afspelen :? de gedownloade divx en ed zijn geen probleem ... of moet ik een andere codec daar voor hebben :? help !

btw ook de athlon optimalizations geprobeerd maar maakt geen h*l uit hiero iemand die het wel gelukt is om de beloofde extra 30% snelheid te halen ?

Wat een vragen allemaal he ? hoop dat jullie even de tijd willen nemen om mij het licht te doen zien , thnx !

Verwijderd

Topicstarter
no one :?

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-03 21:29

Garrett

Watercooler

als je nou een mailadres had geplaatst had ik je VirtualDub kunnen mailen, ook zeeeeeer handig proggie en NIET illegaal, waarmee je video- en audiocompressie kunt kiezen, lijkt me trouwens stug dat je een "broken" mp3 codec hebt, kan je wel mp3tjes normaal afspelen?
icq ff als je dat virtualdub hebben wilt...
MzL :)

I love watercooling

Verwijderd

Topicstarter
hee ja ik kan wel gewoon mp3 afspelen ja
maar dat doe ik dan niet met mediaplayer ...

moet ik misschien die codec eerst op mediaplayer installeren zodat ie weet hoe ie de mp3 codec moet uitlezen :? is dat een optie :?

en mijn email is v.candea@chello.nl dus als je wat wilt sturen ga je gang :)

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Wel de Low motion codec gebruiken maar het beeld croppen naar een lagere resolutie. Gewoon 512xnogwat afhankelijk van de beeldverhouding.
Pagina: 1