Toon posts:

[Outlook] Afspraak plannen kan niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem:

In MS Outlook kun je een afspraak bij iemand inplannen. Alleen als ik bij een gebruiker een afspraak wil inplannen na 30 augustus, dan krijg in een witte balk die zwart gestreept is. Dit betekend "Geen Informatie". Als ik nu in het verleden ga kijken, dan zie ik dat hetzelfde gebeurt voor 1 juli en eerder.
Ik kan alleen afspraken plannen in de maand juli & augustus 2005. Later dan augustus lukt dus niet.

Ik heb dit met verschillende versies van MS Outlook geprobeert (2000 & 2003), maar beide dezelfde probleem.

Systeem:

Windows NT 4.0 Server met Exchange 5.5
Windows XP met Outlook 2003
Windows 98 se met Outlook 2000

Wat ik heb geprobeert:

In dit forum gezocht op exchange 5.5 + outlook + plannen in toekomst lukt niet.
Zelfde gezocht op Google.

Zelf in MS Outlook gezocht, waar ik het volgende tegenkwam:
Extra --> Opties --> Agenda Opties --> Beschikbaarheids Info:
Publiceer % maand(en) met beschikbaarheidsinfo op server.
Info elke %% minuten bijwerken.

Bij die eerste % stond het getal 2, dus dacht hey ik krijg ook maar 2 maanden te zien bij andere gebruikers, dus stelde ik deze op 6 maanden in. Outlook opnieuw gestart en opnieuw gekeken. Helaas, zelfde probleem.
Bij de 2 %% stond 15 minuten, deze heb ik op 1 minuut gezet. Maar mocht ook niet baten.

Dit heb ik zowel op Win98 met Outlook 2000 als WinXP met Outlook 2003 nagekeken.
Outlook 2003 draait niet op cache modus.

Ik weet nu niet waar het aan ligt, aan de Exchange 5.5 server of aan Outlook.
Wie heeft er de oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Klein schoppie

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee :?

Verwijderd

Topicstarter
Leeft er nog iemand?

• Crewlz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04-2024
Ik weet dat het niet echt gebruikelijk is om een oud topic te kicken maar ik zit met exact hetzelfde probleem. Ik heb google op alle mogenlijkheden al gebruikt, de microsoft knowledge base geraadpleegd en GoT ook al afgezocht en dit was het enige relevante. Weet inmiddels misschien al iemand een oplossing. De topic starter heb ik ook gemaild maar daar krijg ik geen antwoord van.

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 12:03

kraats

Ik rol

alle personen waar je een afspraak mee wilt kunnen plannen moeten in Outlook bij Calender options hun Free/Busy schema aanpassen. Door deze op 12 maanden te zetten, kun je hun kalender een jaar lang inzien.
Shit.. nog maar één bak koffie gehad.. zal de volgende keer TS goed lezen

[ Voor 18% gewijzigd door kraats op 13-09-2005 08:36 ]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Pagina: 1