Toon posts:

Ervaringen met Philips MMS321 (2.1) speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben van plan om mijn buro op te schonen, namelijk CRT vervangen door TFT en HiFi speakers vervangen met PC speakers. Nu heb ik de Philips MMS321 speakers op het oog, maar ik vroeg me af of er iemand is die hier goede/slechte ervaringen mee heeft. Andere aanraders zijn natuurlijk ook welkom.

O ja, bovendien zie ik dat ze op de PriceWatch alleen online (of heel ver weg) te koop zijn, weet iemand waar ik ze gewoon in de winkel (regio Rotterdam) kan halen?

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er misschien mensen met andere aanraders van goede 2.x PC speakers?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waar heb je zelf al gezocht :? Heb je al naar reviews gezocht? Zuu toch wel wat te vinden moeten zijn lijkt me :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Via Google en Tweakers al gezocht, maar alleen online winkels gevonden... geen reviews helaas. Ik hoopte een beetje dat hier iemand deze speakers zou hebben die mij kon vertellen of ze goed zijn.

Qua styling vind ik deze speakers erg mooi, maar misschien zijn er nog betere (qua specs bijv.), dus aanraders zijn welkom :)

Verwijderd

Voor PC-speakers is er een apart topic.

[rml]Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [ Deel II][/rml]

Daar mag je je vraag eventueel opnieuw stellen, maar met de informatie die je daar vindt kun je misschien wel al zelf de keus maken. ;)

Dit topic is gesloten.