WriteProtected USB device, na booten niet meer? (XP Pro SP2)

Pagina: 1
Acties:

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-02 16:59
Goeiemorgen,

Ik heb een beetje een raar probleem met een USB cardreader. Het merk weet ik niet, maar het is een standaard onderdeel van een ongeveer 1 jaar oude Olidata Madrid kast.

Wat is het geval: als ik boot zonder SD kaartje in de reader, daarna een kaartje inplug en iets op dat kaartje wil zetten, klaagt Windows dat het device schrijfbeveiligd is. Lezen gaat overigens prima.
Nee, dat ligt niet aan het kaartje, want -en nu komt het- als ik boot met het kaartje reeds in de cardreader, speelt dit probleem niet.

Heeft iemand tips waarmee ik verder kan zoeken? Hier op GoT kan ik weinig terugvinden over het onderwerp.

Alvast bedankt.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-02 16:59
BTW: als ik het kaartje verwissel, komt Windows "plots" met de melding dat een netwerkverbinding met een andere share niet hersteld kan worden, terwijl dat al zeker twee weken niet kan, want die computer staat uit...

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1