Toon posts:

[Demo] Acer Travelmate 8100

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar iemand in de omgeving Amersfoort die het leuk zou vinden mij een korte demonstratie te geven van de Acer Travelmate 8100. Voordat ik deze notebook ga kopen, wil ik eerst een goede indruk krijgen en 'm eerst eens echt gezien hebben. Vooral omdat ik nog aan het twijfelen ben tussen deze Acer en de Asus v6000v. :9~

Wat versta ik onder een demo? Gewoon even kijken naar het beeld, even luisteren naar het geluid, even kijken naar de bijgeleverde software... dat soort dingen? Kan vrij kort.

Vooralsnog zijn er in de buurt van Amersfoort helaas geen winkels die de TM8100 hebben staan.

Ben benieuwd! :*)

Met groet,
GoBat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

1. ik gok dat je niet echt veel reacties hierop krijgt... je weet namelijk nooit wie jij bent (alhoewel ik denk dat je wel redelijk integer bent)
  2. ik gok ook dat dit topic niet lang zal bestaan...

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
GoT is niet bedoelt om mensen op te roepen, maar is een discussieplaats. Als je wil kan je even zoeken om mensen te vinden met deze laptops (met de search van het forum) en deze mensen een mailtje sturen... je hebt kans dat je een aardige Tweaker te pakken hebt. ;)

Dit topic is gesloten.