Ik heb een vervelend probleem,
Ik heb een splinternieuw systeem zelf samengesteld met een MB ASUS AMD S754 K8N4-E DELUXE als moederbord en een VGA ASUS PCI-e 256 Mb EN6800/TD (geforce 6800) videokaart.
Het installeren van het OS gaat in 1 keer goed zonder conflict of error.
Maar zodra ik een grafische aplicatie of game start slaat mijn computer vast en moet ik hem resetten.
Ik heb heel google afgespeurd naar conflicten omtrent dit probleem maar niks meldt erover.
Misschien omdat alles te nieuw is ofzo ik weet het niet.
Ik heb alle bios updates, moederbord updates, videokaart updates gedownload en geinstalleerd alleen het probleem blijft zich voordoen.
Ik heb al eens van werkgeheugen gewisselt en volgens het boekje bij mijn moederbord ondersteunt hij ook het geheugen wat ik heb.
Ik heb asus gebeld en al hun opties geprobeerd. Ik heb volgens asus de juiste voeding en de juiste memory en zou er geen conflict moeten zijn.
Mijn vraag is dus of iemand voor mij een oplossing weet want ik kan maar niet verder en wil nu toch eindelijk wel eens lekker gaan gamen en lol maken
Ik hoop dat iemand de oplossing weet.!!
Mijn complete systeem:
Processor: AMD A64 S754 3700 ghz 1 mb claw B
Harddisk: HDA WD 36 gb sata 1 10.000 rpm
DVD speler:DVD+RW NEC ND-3540 16X DL
Werkgeheugen.DDR valueram 512 mb 400
Videokaart.VGA ASUS PCI-e 256MB EN6800/TD
Geluidskaart.SOUND CREATIVE Live 24BIT PCI BLK
Kast400 W CASE AOPEN
Moederbord.MB ASUS AMD S754 K8N4-e DELUXE
Ik heb een splinternieuw systeem zelf samengesteld met een MB ASUS AMD S754 K8N4-E DELUXE als moederbord en een VGA ASUS PCI-e 256 Mb EN6800/TD (geforce 6800) videokaart.
Het installeren van het OS gaat in 1 keer goed zonder conflict of error.
Maar zodra ik een grafische aplicatie of game start slaat mijn computer vast en moet ik hem resetten.
Ik heb heel google afgespeurd naar conflicten omtrent dit probleem maar niks meldt erover.
Misschien omdat alles te nieuw is ofzo ik weet het niet.
Ik heb alle bios updates, moederbord updates, videokaart updates gedownload en geinstalleerd alleen het probleem blijft zich voordoen.
Ik heb al eens van werkgeheugen gewisselt en volgens het boekje bij mijn moederbord ondersteunt hij ook het geheugen wat ik heb.
Ik heb asus gebeld en al hun opties geprobeerd. Ik heb volgens asus de juiste voeding en de juiste memory en zou er geen conflict moeten zijn.
Mijn vraag is dus of iemand voor mij een oplossing weet want ik kan maar niet verder en wil nu toch eindelijk wel eens lekker gaan gamen en lol maken
Ik hoop dat iemand de oplossing weet.!!
Mijn complete systeem:
Processor: AMD A64 S754 3700 ghz 1 mb claw B
Harddisk: HDA WD 36 gb sata 1 10.000 rpm
DVD speler:DVD+RW NEC ND-3540 16X DL
Werkgeheugen.DDR valueram 512 mb 400
Videokaart.VGA ASUS PCI-e 256MB EN6800/TD
Geluidskaart.SOUND CREATIVE Live 24BIT PCI BLK
Kast400 W CASE AOPEN
Moederbord.MB ASUS AMD S754 K8N4-e DELUXE