Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe zit dat nou met die wachtrij in die Nokia's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik een MMSje wil versturen wordt het bericht in de outbox geplaatst en pas later verzonden. Kan ik dit voorkomen? Ik wil dat het bericht direct verzonden wordt. Kan ik anders misschien de verzend-interval aanpassen?

Ik heb een Nokia 6230i.

Thx,
Danny

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2005 14:28 . Reden: ik bedoel natuurlijk Outbox; niet wachtrij ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Het bericht wordt ook direct verzonden... je ziet linksboven in je scherm een ronddraaiend envelopje (tenminste bij mijn 6610).

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-11 22:09
je kan bij de instellingen ook GPRS altijd aan laten staan, dan hoeft er niet eerst verbinding gemaakt te worden. Ik weet alleen niet of dit openhouden van de verbinding ook nog iets kost..

Verwijderd

tijntjethf schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:10:
je kan bij de instellingen ook GPRS altijd aan laten staan, dan hoeft er niet eerst verbinding gemaakt te worden. Ik weet alleen niet of dit openhouden van de verbinding ook nog iets kost..
Openhouden van de dataverbinding kost alleen batterijen, voor de rest niets. Je betaald per hoeveel Mb die over en weer worden verzonden