Ik heb nogal een probleem met mijn computer. Ik zat nutteloze dingen in msconfig uit te vinken en toen heb ik per ongeluk atiptaxx uitgevinkt. Daardoor werkte mijn ati tools niet meer. Toen ben ik naar msconfig gegaan om vervolgens hem weer aan te zetten. Bij het afsluiten direct daarna bleef windows bij "nieuwe instellingen opslaan" hangen. Daar doet hij nu elke keer als ik iets verander. Het zijn de nieuwste omega drivers. Als ik mijn pc vervolgens reboot (stekker eruit, stekker erin), dan staat atiptaxx vervolgens weer uitgevinkt. Ook merk ik dat mijn videokaart nu in 4-bits draait en niet hoger kan draaien. Hij zegt nu wel dat hij in omega drivers draait, maar meer als 4-bits staat er niet bij. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Als ik met everest home edition mijn specs wil bekijken dan blijft hij bij het opstarten ook hangen! Wat ik tot zover weet is dat er een:
Intel P4 2,8 ghz
ATI 9800 pro (Omega 2.6.53)
Een GAIPE1000 GT
1,5 gb RAM
Help me please!
BTW ik heb gegoogled maar er staat niks
Als ik met everest home edition mijn specs wil bekijken dan blijft hij bij het opstarten ook hangen! Wat ik tot zover weet is dat er een:
Intel P4 2,8 ghz
ATI 9800 pro (Omega 2.6.53)
Een GAIPE1000 GT
1,5 gb RAM
Help me please!
BTW ik heb gegoogled maar er staat niks
[ Voor 4% gewijzigd door Bolis op 28-07-2005 11:08 ]