Waarom is de :r smiley eigenlijk beschikbaar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
Vreemd genoeg is ie in dit forum niet beschikbaar, maar op de FP wel.

Maar de bedoeling is volgens mij er op de FP op een nette manier gediscussieerd word op basis van argumenten.
Vandaar ook de -1 flamebait en -1 troll moderaties om ongewenste reacties 'onzichtbaar' te krijgen.

Ik heb nog nooit een inzichtvolle post gezien waarin die smiley gebruikt werd. Wat mij betreft zou het gebruik van die smiley al aanleiding moeten zijn om een negatieve mod uit te delen. (de rest van de post doet dat meestal ook al, dus jullie hoeven niet bang te zijn dat ik dat al doe... ;))

Maar nog handiger zou zijn om die smiley gewoon weg te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
De smiley is gewoon beschikbaar: :r

Maar, waarom zou je hem weghalen? Als iemand een verschrikkelijk smerig iets doet of een werkelijk walgelijke uitspraak moet er mogelijkheid zijn daarop te reageren vind ik, en daar past zo'n smiley prima bij. Wel ben ik het met je eens dat het gebruik ervan in een 'nornale' context niet echt zou moeten gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Zie het zo: iedereen een volledige toolbox om replies te bouwen en de trollen pakken dan ook abuiselijk de :r smiley mee om hun emotie weer te geven. VOor ons is het dan makkelijk om te zien dat je met een troll te maken hebt.
Indien je de smiley verbiedt, valt niet meer in 1 oogopslag te zien wie loopt te flamen terwijl inhoudelijk hetzelfde resultaat geboekt wordt.

* Delerium vindt volle gereedschapskisten alleen maar handig.
Het zijn niet de tools zelf die de troll maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Delerium op 28-07-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
Vreemd genoeg is ie in dit forum niet beschikbaar
? hoe bedoel je?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
Ik zal wel niet goed wakker geweest zijn of zo. Ik zat 'm te zoeken in het lijstje onderaan, en daar zag ik 'm niet bij staan. Nu zie ik 'm wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Mjah no offence maar een lekkere trol is natuurlijk nooit weg, je hebt die punten niet voor niks :9
Pagina: 1