Ik heb dus een Lenco DVD-39 MPEG4 gekocht. Een DVD met enkele Divx filmen op speelt hij zonder problemen af, maar een gewone CD met een divx niet. Hij toont wel de map en de filename maar afspelen lukt niet. Aan wat kan dit liggen?
dan zou het zo kunnen zijn dat die format van die cd divx niet goed is.
Misschien kan je speler geen divx5 aan of misschien is het een oude film dat hij misschien geen divx 3 aan kan.
gooi die cd eens in je cdrom speler van je pc en kijk welk format dat avi bestand is en psot dit even.
Misschien kan je speler geen divx5 aan of misschien is het een oude film dat hij misschien geen divx 3 aan kan.
gooi die cd eens in je cdrom speler van je pc en kijk welk format dat avi bestand is en psot dit even.
Een fatsoenlijk merk kopen?
Philips divxspelers zijn tegenwoordig ook niet zo duur meer...
Philips divxspelers zijn tegenwoordig ook niet zo duur meer...
Nee, naar een kapot apparaat zitten staren is handig
[ Voor 4% gewijzigd door MikeyMan op 28-07-2005 12:52 ]
Dat weer ik maar dat kan toch niet da 2 apparaten achter elkaar stuk zijn? Ik heb de indruk dat veel van die standalone mp3 en divx prullen nog niet helemaal op punt staan.
Ja, waarom zou dat niet kunnen?
Probleem met divx/xvid players is dat er geen echte standaard is... Er kan zoveel mis gaan met het maken van de cd dat het zelfs nieteens aan het apparaat hoeft te liggen...
Probleem met divx/xvid players is dat er geen echte standaard is... Er kan zoveel mis gaan met het maken van de cd dat het zelfs nieteens aan het apparaat hoeft te liggen...
Maar hij leest zelfs geen gewone dvd's ook meer. Ik zal morgen nog eens naar die winkel teruggaan, die verkoper zal lachen.
Hoezo lachen? Als dat ding zelfs gewone DVD's niet meer leest dan is 'ie gewoon kaduuk, it's as simple as that.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 13:20:
Maar hij leest zelfs geen gewone dvd's ook meer. Ik zal morgen nog eens naar die winkel teruggaan, die verkoper zal lachen.
Kben dus naar de winkel geweest en die gast stak er een DVD in en het werke feilloos. Thuis stak ik er ook een gewone DVD in, het ging, een kopie en het ging ook, een dvd met divx en het ging ook; een CD met divx en hij kon niet afspelen. Nadien terug de gewone DVD en hij kon niet meer lezen. Ik snap het echt niet meer
Lijkt op een software probleem... na die DivX CD raakt de besturingssoftware blijkbaar "overstuur"... toen je naar de winkel ging is het ding een tijd van de stroom afgeweest wat wellicht voor een reset heeft gezorgd.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 11:42:
Kben dus naar de winkel geweest en die gast stak er een DVD in en het werke feilloos. Thuis stak ik er ook een gewone DVD in, het ging, een kopie en het ging ook, een dvd met divx en het ging ook; een CD met divx en hij kon niet afspelen. Nadien terug de gewone DVD en hij kon niet meer lezen. Ik snap het echt niet meer
Er is een update voor het apparaat... Staan geen specifieke oplossingen voor jouw problemen bij... Maar je zou het kunnen proberen...
Maar zoals ik al zei... Wissel het ding om voor een fatsoenlijke...
Maar zoals ik al zei... Wissel het ding om voor een fatsoenlijke...
Grapjas die verkoper... Zou denkik toch erg snel geregeld zijn...
Update staat op lenco.de
Update staat op lenco.de
Pagina: 1