Toon posts:

Validatie XP mislukt! Hulp met update aub.....

Pagina: 1
Acties:
  • 6.471 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb geprobeerd van de windows update site, update KB885222 (voor mijn firewirekaart) te downloaden maar de validatie van mijn XP is mislukt. Wat is er nu aan de hand?? Kan ik op een andere manier aan die update komen?

Hopelijk kunnen jullie helpen.

Corné

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-03 15:53
microsoft bellen, en als je een illegale versie hebt, moet je eigenlijk niet zeuren of wachten op een methode om updates alsnog te kunnen downen.

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zandor schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:51:
microsoft bellen, en als je een illegale versie hebt, moet je eigenlijk niet zeuren of wachten op een methode om updates alsnog te kunnen downen.
Klopt, daarnaast geeft Microsoft al het goed is aan wat je moet doen als je niet door de "genuine advantage" heen komt.

Wat heb je zelf al ondernomen om dit probleem op te lossen? Dat vind ik nergens in jouw startpost terug namelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 28-07-2005 11:09 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 11:08:
[...]

Klopt, daarnaast geeft Microsoft al het goed is aan wat je moet doen als je niet door de "genuine advantage" heen komt.

Wat heb je zelf al ondernomen om dit probleem op te lossen? Dat vind ik nergens in jouw startpost terug namelijk.
mail to piracy@microsoft.com :)

Verwijderd

Ome microsoft heeft een hele mooie validatie check bedacht om te kijken of je wel de legale windows versie gebruikt.

Wel deze is ook heel simpel dankzij ome Microsoft te omzeilen, namelijk als volgt.

Je installeerd gewoon de activeX toepassing die dat controleerd. En vervolgens zet je die op de volgende manier uit

Voor windows update site kun je Windows Genuine Advantage afzetten via:

-Extra
-Internet-Opties
-Tabblad programma's
-Invoegtoepassingen beheren
-Windows Genuine Advantage selecteren
-Uitschakelen kiezen
-OK

et voila je kan weer ongevalideerd updates downloaden van de update site.

Gekopieerd van: MoeneN.Org

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:28

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Als ik jouw was zou ik deze tekst heel gauw verwijderen aangezien je dit een OW oplevert, er word namelijk op GoT niet geholpen om beveiligingen te omzeilen te cracken of dergelijks.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

ShadowBumble schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:12:
[...]

Als ik jouw was zou ik deze tekst heel gauw verwijderen aangezien je dit een OW oplevert, er word namelijk op GoT niet geholpen om beveiligingen te omzeilen te cracken of dergelijks.
Hoezo? Dit is gewoon standaard Windows XP mogelijkheden. Dan had Microsft die optie maar niet moeten inbouwen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:28

ShadowBumble

Professioneel Prutser

_Dune_ schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:17:
[...]

Hoezo? Dit is gewoon standaard Windows XP mogelijkheden. Dan had Microsft die optie maar niet moeten inbouwen.
Of microsoft dit nou wel of niet had moeten doen is niet aan ons maar wij zouden ons aan de FAQ moeten houden waarin dit beschreven word, er zijn meerdere manieren om door ms zijn beveiligingen heen te komen, maar die mogen hier ook niet besproken worden waarom zxou dit dan een uitzondering zijn ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-03 14:53

Clush

Do as I say...

@gekkehekke: ik zou het toch maar doen

@corne: heb je nu een legale versie of niet? zoniet: legale versie aanschaffen en klaar is kees.

... not as I do.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:09:
Ome microsoft heeft een hele mooie validatie check bedacht om te kijken of je wel de legale windows versie gebruikt.

Wel deze is ook heel simpel dankzij ome Microsoft te omzeilen, namelijk als volgt.
Dit lijkt me niet erg legaal. :(

Je snapt i.i.g. wel dat dit niet de bedoeling is op GoT?

[ Voor 57% gewijzigd door Guardian Angel op 05-08-2005 08:42 ]

ARME AOW’er

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Guardian Angel schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 08:40:

Als deze functie in Windows XP zit (ik kan het op mijn pc even niet nakijken) dan zie ik geen probleem om het uit te zetten? Het is toch geen ali-illegali third-party tool?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Guardian Angel schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 08:40:
[...]

mwah, een tijdje geleden stond er ook al een handleiding op de frontpage om de zooi te omzeilen en daarnaast is ook wel redelijk algemeen bekend hoe je dit soort dingen doet (lees maar even webwereld of nu.nl)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Het lijkt me toch vrij legaal gezien het standaard uit te vinken is in windows, lijkt mij..., als je nu het halve register moest verbouwen lijkt het me toch wel wat anders..

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dat is het ook niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:11

Ankh

|true

Tis een optie van microsoft en dus kan je het gewoon uitschakelen. Het is niet legaal :) Het wordt pas illegaal als je het gaat gebruiken op een illegale versie van XP. Maar bijvoorbeeld mijn Dell Laptop werd niet herkend (alle serials van dell waren niet geldig nog, zo ook die van de laptops van toshiba uit me hoofd) :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Gewoon Windows kopen en niet stelen.

Door jouw soort heb ik allemaal last van irritante activatiechecks dus ik neem het jou persoonlijk kwalijk ja..

;)

Nee serieus - als jouw Windows niet goed herkend wordt als geldige gekochte applicatie terwijl jij dat natuurlijk wel hebt gedaan dan raad ik je aan even contact opt e nemen met MS. Hier op GoT kunnen wij er echter niets aan doen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.