Toon posts:

Uitbreiden Power Mac G5

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In hoeverre is de Power Mac G5 uit te breiden zonder Apple spullen? Bijvoorbeeld volproppen met geheugen nadat de Mac is aangeschaft, maar dan geheugen die je zelf kan uitzoeken en goedkoper is? Idem met bijv upgraden grafische kaart, uitbreiden extra DVD station, uitbreiden HD etc etc. Kortom, wat is mogelijk?

Als ik online in de apple store een Power Mac G5 ga upgraden val je bijna van je stoel zoveel eurootjes die erbij komen. Hoop eigenlijk dat er dus ook andere mogelijkheden zijn. Zo ja, hoor ik graag de alternatieven (merk, prijs etc). Mijn dank is groot! _/-\o_

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Vrijwel alles is uit te breiden. Over geheugen ga ik niet eens beginnen, daar is hier op GoT al zo veel over gezegd, dat is prima zelf uit te zoeken.

Wat betreft videokaarten (ook al tot in den treure besproken hier op GoT), die kun je vervangen, maar let op dat je een type koopt met Mac BIOS of dat daar naartoe te flashen is, en op het gebied van DVD stations, Harddisks, etc. is de PowerMac gewoon PC compatible.

Alleen losse G5 CPU's ga je niet zo maar tegenkomen :P

Anyway, omdat je hier eigenlijk naar de bekende weg vraagt, gaat dit topic op slot. Dit kun je allemaal prima zelf uitzoeken, en het is allemaal al zo vaak langs geweest :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Dit topic is gesloten.