Ik heb een iPod Photo gekocht en wil hem thuis synchroniseren met m'n iTunes. Nu heb ik op m'n werk eerst wat playlists van verschillende cd's op de iPod gezet, is er een mogelijkheid om die thuis in m'n iTunes te krijgen? Ik kan ze nergens naar verslepen nu ze op m'n iPod staan. Ik vrees dat als ik thuis m'n iPod met iTunes ga synchroniseren ik die playlists met cd's weer kwijt raak? Wat is hier een oplossing voor?
Ik heb zelf geen iPod, maar synchroniseren is in beginsel een tweerichtings operatie. Ik zou me geen zorgen maken over die playlists, die raak je heus niet kwijt. Probeer het gewoon
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Bij mij verschenen na het syncen ook de ipod playlist op automagische wijze in mijn itunes.
[ Voor 13% gewijzigd door Sabbi op 28-07-2005 11:24 ]
Dat van Sabbi hoort ongemogelijk te zijn. En dat van Dawuss hoort incorrect te zijn...
Als iTunes zo is geconfigureerd dat hij de iPod automatisch synced met zichzelf, dan worden inderdaad alle zaken die _niet_ in iTunes staan ook verwijderd. Dit kan je voorkomen door handmatige synchronisatie in te stellen.
Het kopieren van nummers enzo vanaf je iPod naar iTunes hoort ivm kopieerbeveiliging enzo onmogelijk te zijn, maar in werkelijkheid is het gewoon met iTunes niet te doen maar met andere tools wel. Ik weet zo gauw geen namen, maar je kan ff op www.versiontracker.com zoeken.
Als iTunes zo is geconfigureerd dat hij de iPod automatisch synced met zichzelf, dan worden inderdaad alle zaken die _niet_ in iTunes staan ook verwijderd. Dit kan je voorkomen door handmatige synchronisatie in te stellen.
Het kopieren van nummers enzo vanaf je iPod naar iTunes hoort ivm kopieerbeveiliging enzo onmogelijk te zijn, maar in werkelijkheid is het gewoon met iTunes niet te doen maar met andere tools wel. Ik weet zo gauw geen namen, maar je kan ff op www.versiontracker.com zoeken.
Liege, liege, liegebeest!
In itunes raak je je playlists en nummers idd kwijt maar je hebt verschillende andere programma's die gewoon nummers van je ipod naar je computer kopiëren. Thuis heb ik wel een programma maar ik ben de naam even kwijt.
De 1e hit met google was deze site: http://www.ilounge.com/in...ic-from-ipod-to-computer/
misschien hebje daar wat aan. En anders moet je verder zoeken. het is iig wel mogelijk om liedjes van je ipod naar je computer te kopiëren
edit\\ Ik heb nog even gekeken naar dat programmaatje. Het heet dus ipodfolder. Hij kopieert al je bestanden op je ipod naar een op jouw computer gekozen locatie. Hij bewaart dus niet je playlists maar zet allleen je bestanden naar je harde schijf. Als je alle nummers dan bekijkt zie je allemaal rare lettercombinaties maar dat verdwijnt als je ze in itunes zet.
De 1e hit met google was deze site: http://www.ilounge.com/in...ic-from-ipod-to-computer/
misschien hebje daar wat aan. En anders moet je verder zoeken. het is iig wel mogelijk om liedjes van je ipod naar je computer te kopiëren
edit\\ Ik heb nog even gekeken naar dat programmaatje. Het heet dus ipodfolder. Hij kopieert al je bestanden op je ipod naar een op jouw computer gekozen locatie. Hij bewaart dus niet je playlists maar zet allleen je bestanden naar je harde schijf. Als je alle nummers dan bekijkt zie je allemaal rare lettercombinaties maar dat verdwijnt als je ze in itunes zet.
[ Voor 29% gewijzigd door Clox op 28-07-2005 16:55 ]
Macbook Pro, 640 WD extern
heb je windows? Dan gewoon verborgen bestanden en mappen laten zien, ff zoeken op MP3 op de hardeschijf van de iPod en je kan ze kopiëren naar de harddisk. Dan kan je die nummers in je eigen iTunes importeren (mits je mp3.tags goed staan werkt dat lekker).
bij mijn apple werkt dit wat lastiger.
De playlist moet je dan zelf weer even maken, selecteer de nummers aan de hand van de datum toevoeging (kan je als kolom opnemen in iTunes, best handig).
bij mijn apple werkt dit wat lastiger.
De playlist moet je dan zelf weer even maken, selecteer de nummers aan de hand van de datum toevoeging (kan je als kolom opnemen in iTunes, best handig).
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik had een playlist op m'n ipod gemaakt, en die staat nu in m'n itunes. Ik zie hem nu nog staan zelfs. Mag dan wel onmogelijk zijn, toch kan het bij mij wel.
Jah, wacht... jij bedoelt een On The Go playlist.... Dat wordt inderdaad meegenomen ja...
Maar wat de TS bedoelt is: "ik heb allemaal liedjes en playlists op de iPod staan die van een andere computer af komen. kan ik die overzetten?"
Da's heel wat anders dan wat jij beschrijft
Maar wat de TS bedoelt is: "ik heb allemaal liedjes en playlists op de iPod staan die van een andere computer af komen. kan ik die overzetten?"
Da's heel wat anders dan wat jij beschrijft
Liege, liege, liegebeest!
Pagina: 1