Marten Toonder is niet meer. De schepper van Tom Poes en Olivier B. Bommel is gisteren op 93-jarige leeftijd overleden. In een interview heeft hij eens gezegd dat hij is gaan tekenen om zijn verhaaltjes uit te leggen.
Gelukkig begrijpen jullie de statsposters ook nog zonder dat we onze tekeningetjes bij de DPCH's posten maar mocht het ooit zover komen dat we onze tekencapaciteiten aan moeten gaan wenden om de DPCH's te verduidelijken dan hebben we in Toonder een goed voorbeeld.
De top-vier staan muurvast, NGS blijft proberen om het langstzittende nummer 1 team te worden. Of het ze gaat lukken staat nog steeds te bezien: KOMETEN_(Steroid Cows) is ons nieuwste vouwlid. Na een korte invouwperiode verwacht ik wel wat spetterend vuurwerk van hun!
4 mijlpalen zijn er gescoord en Schapie stijgt door naar een 25-ste plek.
De Dutch Power Cows stijgen zelfs door naar een 21-ste plek in de daily en dat smaakt naar meer als je begrijpt wat ik bedoel...
Gelukkig begrijpen jullie de statsposters ook nog zonder dat we onze tekeningetjes bij de DPCH's posten maar mocht het ooit zover komen dat we onze tekencapaciteiten aan moeten gaan wenden om de DPCH's te verduidelijken dan hebben we in Toonder een goed voorbeeld.
De top-vier staan muurvast, NGS blijft proberen om het langstzittende nummer 1 team te worden. Of het ze gaat lukken staat nog steeds te bezien: KOMETEN_(Steroid Cows) is ons nieuwste vouwlid. Na een korte invouwperiode verwacht ik wel wat spetterend vuurwerk van hun!
4 mijlpalen zijn er gescoord en Schapie stijgt door naar een 25-ste plek.
De Dutch Power Cows stijgen zelfs door naar een 21-ste plek in de daily en dat smaakt naar meer als je begrijpt wat ik bedoel...
Folding@Home hitparade van 27-07-2005 Top 30 daily flushing members: (88/1675) = 5%
Top 30 Overall
Top 15 teams daily
Top 15 teams Overall
|
Mijlpalen | |
[DPC]_Team_ColdFusion | 500.000 |
[DPC]_fatal_error_group | 200.000 |
halfgaar | 5.000 |
[DPC]_Fokschaap | 5.000 |
Nowhere | 500 |
KOMETEN_(Steroid_Cows) | 500 |
Leden |
3 nieuwe leden |
Welkom bij DPC: [DPC]_Team_ColdFusion, [DPC]_fatal_error_group, KOMETEN_(Steroid_Cows), |
Aantal leden: 1675 |
Folding@Home Links | |
Folding@home FAQ | Tootoo's F@H FAQ |
Folding@home: site - software | |
DPCH van gisteren | |
DPC.StartKabel.nl |
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子