[MX700] lijkt soms paar uur stuk te zijn

Pagina: 1
Acties:

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-02 20:17
Oi, kep weer een nieuw probleem voor jullie :D

ik heb dus een MX700 muis (met originele batterijen) en soms lijkt het alsof hij een tijdje dood is, als ik de batterijen er uit haal en een tijdje eruit laat komt hij weer tot leven.
Als hij dood is dan is het ledje onderaan niet aan (dacht al dat hij stuk was, maar las je de muis in de lader plaatst gaat een groen lampje aan de bovenkant knipperen, maar dat doet hij in dit geval ook niet.)

Ik heb reeds andere batterijen geprobeerd (non oplaadbaar) hier werkte hij in het verleden wel meteen mee, maar nu blijft ie een btje dood te wezen :S

updatje: kep de muis net ff in de lader gehad (met gewone batterijen) en de batterijen worden warm (kweet dat ut niet goed is om dit te doen) maar zo weet ik wel dat er stroom loopt door de muis en dat het niet een los contact is.

updatje2: na de (gewone) batterijen een tiental minuten eruit gelaten te hebben en vervolgens er weer in gedaan te hebben wil de muis weer werken :) maar aub wel een oplossing voor het probleem gevraagt voor de volgende x dat het probleem optreed :(....

[ Voor 31% gewijzigd door ThaStealth op 28-07-2005 10:34 ]

Mess with the best, die like the rest

• ThaStealth
kickje :P:P:P

• ThaStealth
en nogmaals een kique

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Ik denk dat het de volgende keer gewoon een garantiegevalletje wordt.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Niet oplaadbare batterijen in de lader stoppen is niet slim, kun je schade van krijgen, lekkende batterijen of ze kunnen ploffen (nog redelijk hard ook!).

• ThaStealth
ik weet, maar dan wist ik iig of er misschien een kabelbreuk oid inzat (wat niet het geval was)...
muis heeft nog steeds hetzelfde probleem :(

Verwijderd

Hmm vreemd, weet je zeker dat je goede batterijen ervoor gebruikt?
ik heb een soortgelijk probleem gehad met een televisie afstandsbediening.
Bij de ene paar batterijen werkte hij maar half en bij de andere deed ie het perfect.
Probeer eens wat meer soorten batterijen uit, misschien dat het dan wel werkt.
Pagina: 1