Please identify Speedtouch UFO

Pagina: 1
Acties:

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Ik zit hier een probleem op afstand op te lossen, of beter gezegd de oplossing voor te bereiden. Iemand heeft een Speedtouch ADSL USB modem liggen en daarvan wil ik het typenr achterhalen. Het is zo'n mintgroen UFO-achtig modem. Wie weet hiervan het type nr?

Ik zal hem morgen aan de praat moeten krijgen met Planet ADSL op een andere pc, aangezien de eerste pc ter ziele is. Kan ik gewoon USB-drivers downloaden van Alcatel en de inloggegevens van Planet (wel bekend) invoeren? Of heb ik speciale Planet software nodig? De originele cd is zoek..

Groetjes, FaceDown.

• El Psycho
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik heb ook een mintgroene speedtouch rog gehad als ADSL USB modem, ik kan thuis wel een typenummer zoeken, vanavond. Wat ik wel weet is dat die groene volgens mij voor ISDN is (althans dat was de mijne). Vrienden van me die zo'n rog hadden voor de Analoge lijn hadden geloof ik rode (of heel misschien grijze, maar ik dacht rood).

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:26
FaceDown schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 10:25:
Ik zal hem morgen aan de praat moeten krijgen met Planet ADSL op een andere pc, aangezien de eerste pc ter ziele is. Kan ik gewoon USB-drivers downloaden van Alcatel en de inloggegevens van Planet (wel bekend) invoeren? Of heb ik speciale Planet software nodig? De originele cd is zoek..
Ik zou eens proberen om de software van Speedtouch te downloaden. De drivers ondersteunen namelijk een aantal verschillende speedtouch modems. Voor de rest heb je geen speciefieke Planet bestanden nodig. Gewoon een kwestie van installeren en de goede username en wachtwoor dinvullen en het werkt meteen

Is dit de Ufo?
edit: plaatje weggehaald wegens veel te groote
offtopic:
even een kleiner plaatje zoeken

Probeer deze drivers eens

[ Voor 23% gewijzigd door Cardinal op 28-07-2005 10:43 ]

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Nee dat is 'm niet.. het is echt een mintgroen ding, wat er een stuk ouderwetser uitziet dan die.

Zo een is het:

Afbeeldingslocatie: http://joday.free.fr/images/hw/Speedtouch-USB.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door FaceDown op 28-07-2005 10:41 ]

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Je kunt de laatste drivers downloaden op de KPN site.

http://www.kpnadsl.nl/support/index_usb.html

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
LaMa ... great minds enzo ... :)

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 28-07-2005 10:42 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.