[SVN] Text status is obstructed?

Pagina: 1
Acties:

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 13:45
Ik heb op een Windows machine SVN geinstalleerd en een Repo aangemaakt.
Hierin stond een folder met php files. Deze folder heb ik een andere naam gegeven.
Op de map waar de echte bestanden staan heb ik een folder met bestanden toegevoegd.
Als ik nu een Commit doe is deze folder obstructed. Wat betekent dit?

Als ik in de repo deze folder handmatig toevoeg en de folders en bestanden toevoeg
dan doet hij dit nog steeds. Ik heb niet overdreven veel ervaring met SVN en kan ook niks
op Google en in de handleiding vinden over obstructed.
Ik gebruik als client Tortoise SVN. Ik hoop dat iemand het weet.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Ga eens in de directory staan via de command line. En draai eens " svn status ". Wat zegt hij dan? En welke flag krijgt de directory?

Welke versie van SVN?

[ Voor 13% gewijzigd door LuCarD op 28-07-2005 09:44 ]

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Je moet ook niet handmatig bestanden in je 'echte' repo veranderen. Dat moet je alleen maar doen via commits, imports ed.
Je krijgt er waarschijnlijk ook een 'file has local modifications' boodschap bij?

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 13:45
LuCarD schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:44:
Ga eens in de directory staan via de command line. En draai eens " svn status ". Wat zegt hij dan? En welke flag krijgt de directory?

Welke versie van SVN?
versie 1.2.1
Ik ga in de dir van de repo staan en als ik dan svn status type zegt hij dat "." geen working copy is?
zwippie schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 09:44:
Je moet ook niet handmatig bestanden in je 'echte' repo veranderen. Dat moet je alleen maar doen via commits, imports ed.
Je krijgt er waarschijnlijk ook een 'file has local modifications' boodschap bij?
Nee dit zegt hij niet.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile