Als er iemand een ABIT KT7a bord al heeft, met een Processie =>1000 Mhz, loopt dat bord lekker stabiel en hard, en met 133Mhz SDram loopt ie dan ook echt op een FSB van 266
ik kan het je nog niet vertellen! kom dinsdag maar eens terug!!! dan weet ik meer!!
"Luie mensen worden ook moe!"
Ik vraag me nou alleen af of niemand dan een Abit KT7a moederbord heeft met een Thunderbird groter dan 1000 Mhz en hoe het mobotje volstaat
Als jullie bij het bouwen problemen ondervinden en tips hebben mag je het natuurlijk altijd posten.
Ik hoop de mijne dinsdag te bouwen.
Ik hoop de mijne dinsdag te bouwen.
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452
Een vriend van mijn had een Abit KT7 mobo en werkte wel nagenoeg stabieler als mijn P3 600 @ 660 op een Abit be6 II moederbord, dus zodoende was ik erg benieuwd naar de ABIT KT7a.
Verwijderd
Me heb dat bordje al een tijdje en moe zeggen dat ie heerlijk draait 
lekker stabiel en geen lawaai meer van me chibset fannetje ..
en ja voor de rest is er echt niks bijzonders aan dan zijn voorganger ja ok 133mhz support.. nou daar merk je dan ook wel iets aan maar voor de rest ?
lekker stabiel en geen lawaai meer van me chibset fannetje ..
en ja voor de rest is er echt niks bijzonders aan dan zijn voorganger ja ok 133mhz support.. nou daar merk je dan ook wel iets aan maar voor de rest ?
Pagina: 1