Toon posts:

[2K] Problemen met 'mixer apparaten'

Pagina: 1
Acties:
  • 934 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb Windows 2000 weer eens op mijn PC geknald aangezien ik dit de komende maanden nog nodig zal hebben. Alles werkt perfect behalve het volgende...

De drivers van mijn geluidskaart (Asus A7N8X-X nForce 2 Onboard Soundcard) draaien perfect en ik heb gewoon geluid etc. Ook werkt mijn microfoon, alleen als ik mijn microfoon probeer te configureren in het Configuratiescherm krijg ik de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~josenel/mic_config_prob.jpg

Het verteld mij dus dat ik mixerapparaten via het onderdeel Hardware moet installeren. Nou is het zo dat ik al mijn hardware en dergelijke geinstalleerd heb en ook als ik in het onderdeel Hardware kijk, nergens mixerapparaten tegenkomen.

Onder Windows XP heeft mijn geluidskaart altijd goed gewerkt en ook nooit problemen gehad met het configureren van mijn microfoon.

Ik heb zelf verschillende Win2K drivers geprobeerd maar ik liep steeds tegen hetzelfde probleem aan. Ook Google en de GoT search leiden niet naar de oplossing van mijn probleem :(.

Wie ó Wie kan mij hiermee helpen?

Verdere Specs:

Asus A7N8X-X (met onboard geluidskaart dus)
Amd2600+
1024 RAM
ATi 9600SE
Windows 2000 Pro

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je de laatste Forceware drivers van Nvidia al geprobeerd?
Staan er ergens uitroeptekens ofzo in je Apparaatbeheer/Device Manager?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:42:
Heb je de laatste Forceware drivers van Nvidia al geprobeerd?
Staan er ergens uitroeptekens ofzo in je Apparaatbeheer/Device Manager?
Ja ik draai de laatste drivers die beschikbaar zijn voor Windows 2000 en nee er staan geen uitroeptekens in Apparaatbeheer. Alles is correct geinstallerd.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:49:
[...]

Ja ik draai de laatste drivers die beschikbaar zijn voor Windows 2000 en nee er staan geen uitroeptekens in Apparaatbeheer. Alles is correct geinstallerd.
Oke, start voor de gein eens op in Safe Mode, ga naar Apparaatbeheer en gooi alles weg wat er onder "Besturing voor geluid & spelletjes" staat. Start daarna netjes opnieuw op en kijk of Windows nu snap wat ie moet installeren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:50:
[...]

Oke, start voor de gein eens op in Safe Mode, ga naar Apparaatbeheer en gooi alles weg wat er onder "Besturing voor geluid & spelletjes" staat. Start daarna netjes opnieuw op en kijk of Windows nu snap wat ie moet installeren.
Done. Haalt jammer genoeg niks uit |:(