Toon posts:

Programma sneller opstarten windows

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Heeft er iemand ervaringen met het sneller opstarten van je computer d.m.v een programmatje?
Ik heb er zelf wel van gehoord dat zulke programmas bestaan maar het lijkt me niet goed voor je computer of zit ik verkeerd?

Welke programmas gebruiken jullie en is het aan te raden zo'n programma te gebruiken?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2005 23:46 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zoek maar eens op bootvis. Zie google :)
En verder de volgende keer de GoT search gebruiken :Y)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat richt geen schade aan op je computer?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat kan ja. Het is niet voor niets van de MS site afgehaald. Wel kan je natuurlijk eerst een goede backup maken zodat dat wordt geminimaliseerd. De beste manier is om alles met name met de hand te tweaken.

Maar er zijn al heel erg veel discussies over geweest sinds al de start van het forum en omdat we niet weten welk OS je gebruikt, welke hardware en waar nu de bottleneck zit, kunnen we niets anders doen dan daarnaar verwijzen. Ook is een opsomming zoals je die vraagt bijna nooit nuttig.

Lees dus even wat oude topics door en vorm je eigen mening. Als je daarna onze mening wilt hebben: graag geven we die als je aangeeft wat je zelf denkt en wat de situatie is. Maar op deze manier heeft een topic geen zin dus sluit ik :)

Dus check de GoT-search voor oude topics (zoektermen zijn o.a. optimaliseren, 'sneller opstarten', bootvis, etc, zoek in SA, WOS, en eventueel de hardwarefora als je fysiek wilt tweaken). En lees dus dan Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif SA Policy even voor wat tips over de topicstart. Succes & wellicht tot morgen als je onze 2nd opinion wilt hebben :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.