Hoe kom je in de save mode bij de M6 serie van Asus
F8 of Del werken niet. ook niet bij continu indrukken
Hij draaid op Win. Prof.
F8 of Del werken niet. ook niet bij continu indrukken
Hij draaid op Win. Prof.
Terw_Dan schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:42:
met F8 kun je in safemode komen van windows. , dat heeft niets met het soort systeem te maken dat je draait.
En als het niet lukt doe je toch iets niet goed.
Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:58:
Staat fn niet aan bij het opstarten? Geeft die F8 wel werkelijk F8 door?
je houdt F8 ingedrukt?Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 22:53:
Nog eens continu op F8 tijdens de begin opstart.. eerst alles afgesloten, dus geen herstart.
Geen resultaat met de F8
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door TERW_DAN op 27-07-2005 23:10 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Laurent op 27-07-2005 23:12 ]
een M6V is een of andere Asus notebook. Maar goed, dat maakt dus weinig uit, want om in safemode te komen werkt het op alle pcs hetzelfde.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 28-07-2005 00:28 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Nee maar goed, dat had hij al geprobeerd, vandaar dat ik zeg dat het niet uit maakt (anders kan het wel eens fn f8 zijn idd).elevator schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 00:23:
Nouja, in zoverre dat als zo'n M6V bv. een vergelijkbaar iets heeft als de irritante F-lock key dat je die ook eerst zal moeten indrukken voordat je op F8 kan drukken, dus in zoverre is de hw config wel relevant
Aikeleer schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 23:11:
move Complete Systemen & Laptops » Windows Operating Systems
Overigens heb je wel een hoge kans dat je topic dichtgaat, aangezien je topicstart alles behalve uitgebreid is.
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 23:41:
Het zou kunnen dat je toetsenbord misschien erg laat actief gaat, het lijkt me onwaarschijnlijk maar wel mogelijk, heb je al eens een extern toetsenbord geprobeerd?
Kun je trouwens wel de num-lock en caps-lock activeren?
als dat namelijk niet gaat dan is je toetsenbord laat met activeren.
een extern toetsenbord lijkt me een oplossing, en anders zowiezo naar de winkel toe voor een eventuele BIOS update/reset.
Succes!!