Toon posts:

fout 1060 geen geinstalleerde service

Pagina: 1
Acties:
  • 431 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een altijd goed draaiend netwerk maar sinds kort doet hij het niet meer. ik heb last gehad van enorme rommel op de pc (zelfs gebeld door planet dat mijn pc veel last veroorzaakt). dat is nu achter de rug, maar ik kan nu mijn netwerk niet meer maken. als ik de internet verbinding wil delen zodat de andere pc ook kan internetten geeft hij een error:

kan gedeelde toepassing niet inschakelen,
fout 1060: de opgegeven service is geen geinstalleerde service.

ik kom er niet uit en google is te algemeen met fout 1060

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 16:37

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik zou denken dat de "Windows Firewall/Internet Connection Sharing (ICS)" niet bij je services staat?

(file -> run ->services.msc )

En hij is afhankelkijk van :
- Network Connections
- Windows Management Instrumentation
- ( Event Log
- Remote Procedure Call (RPC) )

Kijk ook je eventlog eens na over foutmeldingen en services:
(file -> run -> eventvwr )

[ Voor 53% gewijzigd door leuk_he op 27-07-2005 22:35 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Kijk eens naar dit topic... ICS niet geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alles geprobeerd maar ik kom er niet uit!!!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-05 16:37

leuk_he

1. Controleer de kabel!

De hint van fodder naar http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-235003.php lijkt me toch redelijk duidelijk. met "alles geprobeerd" kan niemand hier iets. Ik zou als ik er niet meer uitkwam terugvallen op [url=]"repair windows installation"[/] te draaien.

[ Voor 6% gewijzigd door leuk_he op 29-07-2005 12:19 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
leuk_he schreef op vrijdag 29 juli 2005 @ 12:18:
De hint van fodder naar http://www.pcreview.co.uk/forums/thread-235003.php lijkt me toch redelijk duidelijk. met "alles geprobeerd" kan niemand hier iets. Ik zou als ik er niet meer uitkwam terugvallen op [url=]"repair windows installation"[/] te draaien.
ja maar ik snap niet wat er wordt bedoeld met die registery entry. die entry heb ik (logisch) niet.. maar als ik hem toe wil voegen kan dat ook niet! fout bij schrijven naar register.
Pagina: 1