Toon posts:

[MCE 2005] Na installen XP-MCE fout met RPC-server*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hopelijk hebben jullie een oplossing voor mijn probleem;

Ik heb net een nieuwe mediacenter gebouwd met een originele (netjes he ;)) versie van Windows XP MCE... Alles goed gegaan, bijna alle drivers geinstalld...maar toen...

Tijdens het configureren van het netwerk krijg ik het maar niet voor elkaar om een netwerkverbinding toe te voegen. De wizard doorlopen onder ´netwerkverbindingen´, hij zegt dat ie klaar is maar hij maakt geen nieuwe verbinding aan. Als ik onder ipconfig kijk staat er het ip-adres 00.00.00.00 met het macadres van de netwerkkaart als naam... Verder krijg ik de melding ´Kan RPC server niet vinden´...

Toen geprobeerd om de drivers van de audio kaart te installen maar daarmee kreeg ik dezelfde melding...

Iemand een idee!?!? Alvast superbedankt!

grtz.
j3ro3n

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik haal even wat uitroep en vraagtekens uit je topictitel - als je niet beter wist zou je haast denken dat je PC in de brand staat met al dat geschreeuw ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je wat specificaties post van je PC, kunnen we iets verder.
Brandt het lampje op de netwerkkaart wel? Zo ja, zit die bijvoorbeeld niet in het PCI-slot direct onder je AGP (bijvoorbeeld). Kan je je netwerkkaart wel installeren als je je geluidskaart eruit haalt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof