Nu normale ipod kopen of wachten op video ipod?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:31
Hallo,

ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik het helemaal goed doe. Ik kon dit onderwerp niet ergens anders vinden dus ik dacht ik open maar een nieuw topic.

Wat is nou het 'probleem'? Ik zit hier een beetje met een dilemma. Want wij gaan nl aankomende zondag naar de VS op vakantie en nou kan ik daar voor ong ~E80 goedkoper dan in NL een nieuwe ipod kopen.. maar ik las op de frontpage dat er hoogstwaarschijnlijk in september een video ipod aan zit te komen. Wat raden jullie mij aan? In de VS een ipod kopen of wachten tot de video ipod en de volle mep betalen?

En stel nou dat ik in de VS een ipod koop en de video ipod komt in september, zou er dan een soort van upgrade/inruil mogelijkheid zijn om zo toch een video ipod te kopen?

alvast bedankt

edit\\ Was ik nog vergeten te zeggen, ik wil nl kleine clips gaan kijken. En nou las ik dat met linux op je ipod dat mogelijk was, welliswaar zonder geluid maar ik verwacht dat dat nog wel komt. Ik heb hier nu een 3G ipod liggen en daar werkt het dus niet echt op met een zwart-wit :P

[ Voor 17% gewijzigd door Clox op 27-07-2005 22:07 ]

Macbook Pro, 640 WD extern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat je jezelf af moet vragen is of je videos op je iPod wil kijken. Beantwoord die vraag en je hebt het antwoord of je moet wachten of niet.

En verwacht niet dat er een inruil actie komt, ik zo niet weten waarom Apple dat zou doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jouw was, zou ik nu lekker een Ipod kopen en een stuk minder betalen, maar dat is persoonlijk. Ik hecht bij een "mp3 speler" ( ;) ) meer waarde aan de geluidskwaliteit dan de rimram die er omheen zit. :)
Ik denk niet dat er een inruil mogelijkheid zal zijn. Dat is puur verlies voor hun. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-10 22:50
Ik zou wachten. Introductie van een nieuwe gaat meestal gepaard met een upgrade van het oudere model of/en prijsverlaging. Dus je bent zowiezo beter af dan. Hoewel je met die 80 euro korting het meeste verschil teniet doet.

Maja, ik spreek dan ook uit bittere ervaring met een net gekochte 3G iPod en introductie van de 4G 2 weken later...

[ Voor 22% gewijzigd door B-Bandit op 27-07-2005 22:14 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:45
Ik zou niet wachten, eer je die video ipod hier kunt kopen is het waarschijnlijk al november, toen ik mijn ipod mini bestelde bij de introductie hier in nederland heb ik ook meer dan een maand moeten wachten eer ze er 1 voor me hadden.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
Ja ik dacht zelf aan een 'inruil' mogelijkheid omdat verschillende mensen hun 4G ipod ook konden inruilen voor een 4G ipod met kleurenscherm. Dit ook nadat ze hem 1-2 weken voor de onverwachte introductie hadden gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 15:49
Ik zou ook niet wachten, die video iPod is nog lang niet 100% zeker, maar als ie komt gaat ie fors duurder zijn dan de huidige iPods, verwacht ik. Dus pak nu lekker dat prijsverschil mee en haal er 1 in de VS :)

Ow ja en met dat inruilen, ik denk niet dat dat gaat werken (áls er al zo'n actie zou komen) als je m in de VS koopt :P

[ Voor 24% gewijzigd door The Evil Brain op 27-07-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kunt toch ook gewoon andere videospelers overwegen? of is dat geen optie?
Als je echt heel graag een video iPod wilt, dan moet je gewoon wachten, en anders niet, tis een keuze die je voor jezelf moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 18:51
Ik zou ook niet wachten. Sterker nog, ik heb er gisteren een gekocht ;-).

Hoewel de video ipood waarschijnlijk binnen 6 maanden uit is als je sommige mensen mag geloven moet je je gewoon afvragen of je echt films wilt kijken op een kleine ipod scherm. Wat je natuurlijk ook niet weet is in wat voor prijsklasse die komt te vallen. Het zou ook best kunnen dat ze hem 1 a 200 euro duurder maken van de photo.

Dan ben je in mijn ogen beter uit door een PSP te kopen. Je hebt dan een groter beeld en het is redelijk goedkoop.

Mijn advies: koop hem. Als je over 1.5 jaar dan per se een video ipod wil hebeen kun je er altijd nog eentje aanschaffen. Dan heb je iig een grotere hd, en tegen die tijd zal ie wel goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 60GB photo gekocht (oud model) toen net de intro was van de nieuwe modellen. eigenlijk weinig veranderd alleen wat andere HD erin. Had je voor de prijs van een nieuw model nog wel assecoires erbij.
Qua prijs ontwikkeling bij nieuw model: tja de vorige keer gingen de prijzen wel naar beneden, maar werden dus alle assecoires gestript. Als je die dan toch wil hebben, ben je alsnog ongveer even duur uit. Dus is lastig om je vraag te beantwoorden. Bovendien blijft het natuurlijk gissen of a) de video iPod er komt en b) als ie al komt wat de prijs zal zijn en wanneer. Persoonlijk zou ik lekker een iPodje en evt assecoires gaan halen in de VS. Voor $400 heb je een 60GB, das dus bijna voor de prijs van een 20GB hier in NL.
Als er een video komt is het bovendien de vraag hoe het scherm zal zijn. Foto's kijken is nu wel leuk op de iPod maar echt veel details zie je niet, het is meer voor impressies. Vraag me dan af hoe dat met video zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-10 18:51
Idd, als het in de huidige iPod komt wordt het niks meer dan een leuke gimmick. Om fatsoenlijk films e.d. te kijken heb je zo&zo een widescreen display nodig (ala PSP), en niet zo'n miniscuul iPod scherm. Grote nadeel is dat zo'n ding niet meer gemaakelijk in je broekzak past en dus niet meer zo portable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clox
Ok bedankt voor alle reacties, ik denk dat ik nu wel ben omgepraat en een normale ipod ga kopen. Tenzij de verkoper daar al veel meer weet van de nieuwe ipod maar ik neem aan van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:50
Denk dat jij en ik meer weten van een vPod, dan de verkoper :P

Liege, liege, liegebeest!

Pagina: 1