als ik nu onder windows XP start->uitschakelen doe dan sluit hij normaal windows af en dan gaat hij niet van zelf uit maar moet je hem met de knop uitzetten, ik heb al ff via de search gezocht maar kwam er niet echt uit...hoe moet ik dit veranderen zodat hij vanzelf uitgaat????
Hoezo gaat 'ie niet automatisch uit? Krijg je dat oldschool "U kunt nu Uw computer veilig afsluiten"-scherm? Heb je wel een ATX voeding?
Zie je in je hardware device manager: ACPI PC ?
http://gathering.tweakers...-A&select_forum=#hitstart
Plug and play OS in BIOS aan?
Specs van moederbord is makkelijker met je help vraag
http://gathering.tweakers...-A&select_forum=#hitstart
Plug and play OS in BIOS aan?
Specs van moederbord is makkelijker met je help vraag
[ Voor 97% gewijzigd door aReaRe op 27-07-2005 23:47 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
ga naar configuratiescherm-->energiebeheer
en als hij erbij staar apm aanzetten
en als hij erbij staar apm aanzetten
Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS
zorg er ook voor dat in je registry de volgende key als waarde 0 heeft:
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\PowerOffTimeOut
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\PowerOffTimeOut
The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.
Ik pas even je topic titel aan zodat het OS erin staat - probeer hier aub ook zelf op te letten.
Verder:
- Elk vraagteken kost veel geld op GoT - probeer er zuinig mee om te gaan, zet er zeker niet al te veel achter elkaar!
- Waar heb je al op gezocht en wat heb je al gedaan? Er zijn voor dit soort problemen een aantal standaard vragen en die heb je vast al geprobeerd. Wat was de uitkomst ervan?
Verder:
- Elk vraagteken kost veel geld op GoT - probeer er zuinig mee om te gaan, zet er zeker niet al te veel achter elkaar!
- Waar heb je al op gezocht en wat heb je al gedaan? Er zijn voor dit soort problemen een aantal standaard vragen en die heb je vast al geprobeerd. Wat was de uitkomst ervan?
heb al verschillende topics doorgelezen maar daar wet ik ook niet echt wijzer van, in energie beheer heb ik al gekeken staat geen apm...
ASRock K7VT4A+pro
AMD Sempron 2800+
512 MB Werkgeheugen
80 GB SATA
ATI Radeon 9250
400 Watt ATX Voeding
Ik zal nu ff in de bios kijken wat daar staat..
ASRock K7VT4A+pro
AMD Sempron 2800+
512 MB Werkgeheugen
80 GB SATA
ATI Radeon 9250
400 Watt ATX Voeding
Ik zal nu ff in de bios kijken wat daar staat..
Het is al verholpen door het in de bios te veranderen
Pagina: 1