[XP] Windows Installer werkt niet meer *

Pagina: 1
Acties:
  • 1.684 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fraekje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-08-2024
Voor een lan party een tijdje geleden heb ik mn computer geformateerd om hem virus vrij te krijgen etc. Daarvoor deed hij het goed buiten dat hij misschien wat langzaam was (hij was nogal vol).
Na de format kreeg ik allemaal registery errors dus heb ik hem vandaag maar weer schoongemaakt, in de hoop dat die op zouden houden. Na een uur beetje hannesen met instellen enz kreeg ik de error. Ik pissig en alles van windows kwa updates erop zetten. Toen kwam het mooie!

Ik wilde daemon installeren en dat kon dus niet omdat mijn windows installer moeilijk doet. Toen heb ik maar een ander programma proberen te installen maar dat deed het ook niet. Voordat ik hem geformat had had ik nooit problemen, Nadat ik het de 1e keer had gedaan had ik het gedeeltelijk, Daemon kon niet en dat andere programma wel. En nu doet niets het meer van installeren.
Hij geeft de volgende melding aan:
Windows ® Installer. V 3.01.4000.1823

msiexec /optie <vereiste parameter> [optionele parameter]

Installatie-opties
</package | /i> <product.msi>
Hiermee wordt een product geïnstalleerd of
geconfigureerd
/a <Product.msi>
Beheerinstallatie - hiermee wordt een product in
een netwerk geïnstalleerd
/j<u|m> <product.msi> [/t <transformlijst>] [/g <taal-id>]
Hiermee wordt een product aangekondigd
- m aan alle gebruikers, u aan huidige gebruiker
</uninstall | /x> <product.msi | productcode>
Hiermee wordt het product verwijderd
Weergave-opties
/quiet
Stille modus, geen gebruikersinteractie
/passive
Zonder toezicht - alleen voortgangsbalk
/q[n|b|r|f]
Hiermee wordt het niveau van de gebruikersinterface
ingesteld
n - geen gebruikersinterface

....Enz Enz....

Raadpleeg de SDK van Windows ® Installer voor meer documentatie over de
syntaxis voor de opdrachtregel.

Copyright © Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.
Delen van deze software zijn gedeeltelijk gebaseerd op het werk van de Independent JPEG Group.
Windows XP, SP2 en alle updates die er zijn. Ik heb ook al geprobeerd om de Windows Installer 3.1 V2 erop te zetten. (wat hij gek genoeg wel kon installeren, ach windows?) Maar ook dat mocht niet baten. Ik ben ten einde raad, What to do!

EDIT: Hoofdprobleem is dus dat hij niks anders doet dan die melding geven waar ik op OK kan klikken. Installen doet hij dus niet.

[ Voor 45% gewijzigd door Fraekje op 27-07-2005 21:49 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Omdat de Windowsinstaller toch wel beschouwd mag worden tot de kern van het OS, verplaats ik naar WOS en doe er een titeledit per het WOS policy bij van 'Windows Installer' naar '[XP] Windows Installer werkt niet meer *' zodat het duidelijk is waar het om gaat :)
Overigens was je topicstart beter leesbaar geweest als je een deel had weggelaten: na het eerste beetje is het waarschijnlijk iedereen wel duidelijk dat ook de rest mogelijke parameters zijn ;)

Edit:
Dank voor de aanpassing, dit leest inderdaad handiger. Maar zo snel (binnen 24 uur, laat staan bionnen een half uur) "kicken" is niet echt handig: niet iedereen is meer online om deze tijd. Heb even geduld ;)

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 27-07-2005 22:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Fraekje
Mensen?

Verwijderd

Fraekje, wil je Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done nog even doorlezen alsjeblieft? We zien liever geen kicks binnen 15 minuten :)

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
msiexec /unregister
msiexec /regserver

:?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

• Fraekje
Dank u het werkt :)
Pagina: 1