nog ehh 18 nachtjes slapenschiffeb schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:34:
ETA 15 oktober. Bronnen bekende bij t-mobile en shops zeggen het ook.
Prijs No clue
ahh lucky me! mag de 16e al gaan verlengen!
Ik mag ook in oktober verlengen 
Ik ben erg benieuwd naar de prijs!
Ik ben erg benieuwd naar de prijs!
Ik de 21e maar dat komt wel goed als ze gereserveerd kunnen worden sta ik op de lijst. Enige probleem alleen is dat er zoveel worden wegGEGEVEN icm pocket internet totaal aan medewerkers dat het best snel kan gaan gok ik.
ik mag al sinds juni verlengen maar was nog aan het wachten totdat de mda compact goedkoper zou worden (moet en n.l. ook een sdio wifi kaart bijkopen) maar ga nu zeker voor de mda prodigy (vind ik een betere naam dan vario)
en wat DT-PiSanG hier schreef dat die tussen een Motorola A1010 en mda prodigy zat te twijfelen, die motorola heeft een symbian OS en die kan niet (voor zover ik weet) zo makkelijk met active synch synchroniseren, daarom is die geen optie voor mij (heb nu een Siemens SX1 die ook symbian OS heeft)
en wat DT-PiSanG hier schreef dat die tussen een Motorola A1010 en mda prodigy zat te twijfelen, die motorola heeft een symbian OS en die kan niet (voor zover ik weet) zo makkelijk met active synch synchroniseren, daarom is die geen optie voor mij (heb nu een Siemens SX1 die ook symbian OS heeft)
de orange m3000 komt in de laatste 2 weken van october beschikbaar,
qtek 9100 3e week van october
imate kjam 2e week van october
aldus pocketinfo
qtek 9100 3e week van october
imate kjam 2e week van october
aldus pocketinfo
Bedankt voor die infotrigger808 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:38:
PSN ID = Jorco
Anoniem: 30142
Geen matches
Mijn vraag is dan ook of hier skype/TT5 op zullen kunnen draaien, ik ben benieuwd!DT-PiSanG schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:49:
Waarom is het verschil in de snelheid van de processor zo groot i.v.m. de Qtek 9000?
Qtek 9000:
Intel Xscale PXA270 520 MHz processor
Qtek 9100
Texas Instruments TI OMAP 850 200 MHz processor
Beetje vreemd toch?
Zo ja, dat zou fantastisch zijn!
MHz zegt niet alles he, in de pagina's hiervoor is ook al een discussie hierover gevoerd, een omap processor werkt anders dan een xscale, lees anders ff de pagina's hiervoor door. Ze zullen heus niet een slechtere processor in een nieuw model zetten dan dat in het oude zatDT-PiSanG schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:49:
Waarom is het verschil in de snelheid van de processor zo groot i.v.m. de Qtek 9000?
Qtek 9000:
Intel Xscale PXA270 520 MHz processor
Qtek 9100
Texas Instruments TI OMAP 850 200 MHz processor
Beetje vreemd toch?
TT5 en Skype zijn hier zeker op te draaien Hellejoep.
Anoniem: 14065
Geen matches
Lang gezocht, maar ik denk dat dit de opvolger van mijn P800 gaat worden. P900 en P910 boden niet genoeg extra's, Qtek 9000 was ook niet alles. Mits de P1000 (Hermione) niet bizar goed gaat worden (en heel snel) dan wordt dit hem!
Wat ik nog steeds niet goed snap is waarom T-mobile met redelijk veel poeha (aangezien alle medewerkers er een gratis krijgen) een telefoon zonder UMTS maar met EDGE gaat introduceren. Zou dit ook betekenen dat T-mobile tot aan de introductie van UMTS zijn huidige GPRS installaties gaat upgraden met EDGE, of is dit ijdele hoop? Zou wel geweldig zijn..
Advienne que pourra..
Denk dat het toevallig is dat er EDGE op zit. De Wizard zal misschien niet speciaal gekozen zijn door T-Mobile omdat er EDGE op zit. Maar wat je zegt, misschien gaan ze wel upgraden naar EDGE. Al lijkt me dit wel erg omslachtig, en voordat dat gebeurd zijn we al een paar versies verder denk ikPewima schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:00:
Wat ik nog steeds niet goed snap is waarom T-mobile met redelijk veel poeha (aangezien alle medewerkers er een gratis krijgen) een telefoon zonder UMTS maar met EDGE gaat introduceren. Zou dit ook betekenen dat T-mobile tot aan de introductie van UMTS zijn huidige GPRS installaties gaat upgraden met EDGE, of is dit ijdele hoop? Zou wel geweldig zijn..
T-mobile slaat edge en umts toch over om voor de opvolger van umts te gaan?
Als ik zo de tarieven vergelijk dan lijkt me T-Mobile de goedkoopste oplossing voor E9.50 per maand.
Je maakt dan wel niet gebruik van de EDGE mogelijkheden van het toestel, maar bij Telfort kost dit ook behoorlijk wat knaken. Over de plannen van T-Mobile:
T-Mobile start 2006 met umts en hsdpa in Nederland
" In 2006 zal T-Mobile umts met de 'versneller' hsdpa in Nederland introduceren. In Duitsland heeft de operator reeds een umts-netwerk, en zal het hsdpa tijdens de CeBIT in maart 2006 op de markt brengen."
Inderdaad, in 2006 zal de opvolger van de Wizard er wel zijn.
Je maakt dan wel niet gebruik van de EDGE mogelijkheden van het toestel, maar bij Telfort kost dit ook behoorlijk wat knaken. Over de plannen van T-Mobile:
T-Mobile start 2006 met umts en hsdpa in Nederland
" In 2006 zal T-Mobile umts met de 'versneller' hsdpa in Nederland introduceren. In Duitsland heeft de operator reeds een umts-netwerk, en zal het hsdpa tijdens de CeBIT in maart 2006 op de markt brengen."
Inderdaad, in 2006 zal de opvolger van de Wizard er wel zijn.
Anoniem: 144586
Geen matches
De Mda Prodigy (Compact II of welke andere naam) heeft als release datum week 44,
dus dat is pas op 1 November, en niet half oktober zoals eerder door anderen werd vermeld.
Dat werd vermeld in de T-Mobile Dealer Portal en Dealer Desk.
Dus nog eventjes wachten.
dus dat is pas op 1 November, en niet half oktober zoals eerder door anderen werd vermeld.
dat zuigt zeg...vandaag nog even bij T-mobile binnengelopen en het aardige meisje achter de counter heeft me opgeschreven op de reserveringslijstAnoniem: 144586 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:20:
De Mda Prodigy (Compact II of welke andere naam) heeft als release datum week 44,
zit je er dan verplicht aan vast?
Tuurlijk nietjaguarxj16 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 19:45:
zit je er dan verplicht aan vast?
PSN ID = Jorco
Weet je al prijzen?Anoniem: 144586 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:20:
Anoniem: 14065
Geen matches
Bij de Belcompany wisten ze te melden dat er wat softwareproblemen waren. Even wachten dus nog...
Ze komen echt 15 oktober binnen in grote getalen maar er gaan er heel veel naar personeel toe gratis dus mayb is uitlevering aan klanten idd pas 1 november. Of de uitlevering aan resellers is pas 1 november kan natuurlijk ook.Anoniem: 144586 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:20:
Ik heb hem in A'dam gereserveerd en ben de 3e op de lijst... overigens vertelde die kerel me dat zij de telefoons gratis krijgen alleen icm een nieuw abo, ging dus daar voor bijna niemand op aangezien ze nog lopende abo's hadden... Overigens was die man er heilig van overtuigd dat het ding 2 camera's had, één voor en één achter... ikzelf geloof dat niet helemaal... Maar de grote versien van die foto die ik eerder heb gepost liet wel degelijk een camera aan de voorkant zien. Werd me wel verteld dat dit niet het uiteindelijke design zou worden maar dat de versie die op nieuwemobiel staat dit ook niet is... we zullen zien...
wat ik zo raar vind....
- Niemand weet HEEL zeker wat de naam zal zijn van het apparaat (waarom roept nieuwe mobiel iets anders)
- Stel je wil 15 okt gaan uitleveren dan moet je die dingen toch alllaang ergens in het land of in europa hebben liggen vanwege het opzetten van distributie..handleidingen..support intern bij t-mobile etc etc...
Ik kan me niet voorstellen dat er nu een BULK van die dingen op en containerschip ergens deze kant op aan het varen zijn..
Krijg in 1 keer een...
.......zit aan het nieuwsbericht te denken van de 26 000 gejatte telefoons van schiphol van de week
- Niemand weet HEEL zeker wat de naam zal zijn van het apparaat (waarom roept nieuwe mobiel iets anders)
- Stel je wil 15 okt gaan uitleveren dan moet je die dingen toch alllaang ergens in het land of in europa hebben liggen vanwege het opzetten van distributie..handleidingen..support intern bij t-mobile etc etc...
Ik kan me niet voorstellen dat er nu een BULK van die dingen op en containerschip ergens deze kant op aan het varen zijn..
Krijg in 1 keer een...
Bij t-mobile zijn er ook al wat mensen die ze gezien hebben;)
Vandaag echt een raar verhaal.. mijn contract loopt volgende week maandag af dus dacht vandaag: Eens klantenservice bellen en vragen wat dit toestel ongeveer gaat kosten..
Medewerker zei dat dit de Vario was, en dat deze nu besteld kon worden maar vanwege het papierwerk pas over +/- vier weken geleverd zou worden. Toen vroeg ik naar de prijs, maar dit kon hij nog niet definitief zeggen omdat mijn abo pas over 3 dagen afloopt en het dan een nieuwe maand is.. Enige wat hij zei was: 'niet doen'.. toen ik vroeg waarom niet, zei hij dat hij het niet mocht zeggen, en na wat aandringen van mijn kant zij hij dat de prijs 'elf nul' was. Toen ik vroeg of hij daar 110 mee bedoelde zei hij dat hij dat niet mocht zeggen, maar dat ik geen ongelijk had.. waarop hij weer zei: 'niet doen'..
Jullie snappen het: Ik kon en kan hier helemaal niks mee.. of er komt een aanbieding aan, of medewerkers van t-mobile spelen graag spelletjes..
Medewerker zei dat dit de Vario was, en dat deze nu besteld kon worden maar vanwege het papierwerk pas over +/- vier weken geleverd zou worden. Toen vroeg ik naar de prijs, maar dit kon hij nog niet definitief zeggen omdat mijn abo pas over 3 dagen afloopt en het dan een nieuwe maand is.. Enige wat hij zei was: 'niet doen'.. toen ik vroeg waarom niet, zei hij dat hij het niet mocht zeggen, en na wat aandringen van mijn kant zij hij dat de prijs 'elf nul' was. Toen ik vroeg of hij daar 110 mee bedoelde zei hij dat hij dat niet mocht zeggen, maar dat ik geen ongelijk had.. waarop hij weer zei: 'niet doen'..
Jullie snappen het: Ik kon en kan hier helemaal niks mee.. of er komt een aanbieding aan, of medewerkers van t-mobile spelen graag spelletjes..
Advienne que pourra..
My god..wat wordt dit voor soap zegPewima schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 00:10:
knip
Overigens vraag ik me af waarom ie zo idioot 11 0 noemt..alle gesprekken worden gelogd of meegeluisterd door supervisors maar dit is wel beetje zielig..
the soap continues!
De losse verkoopprijs gaat hoog uitvallen aldus msmobiles.
some distributors offer extremely high prices - higher than market value - for example $850 US.
the lowest reasonable price for i-mate K-JAM in USA is $749 US.
Ik heb weer eens goed nieuws! Ik heb net T-Mobile Klantenservice gesproken en een aanbod bij verlenging van mijn huidige abo (Relax 225) gevraagd. Op dit moment bedraagt de levertijd van de MDA Vario 4 weken, maar: kosten bij een 1 jarige verlenging van mijn huidige abo bedragen slechts 110 eurie! Bij 2 jaar is ie gratis. medewerker wist me te vertellen dat dat ongeacht de abo keuze is, al zou ik een relax 50 nemen, dan nog kost het toestel me slechts 110 eurie! Klinkt erg goed natuurlijk! Van de specificaties had de beste man niet echt veel kaas gegeten, maar 110 eurie bij een super goedkoop abo spreekt me zeer aan natuurlijk! Ik ben echt niet veel buiten mijn belbundel gegaan de laatste tijd, soms zelfs minuten overgehouden, maar toch maar 110 eurie bij verlenging! Dat is nog minder dan destijds voor mijn Compact gevraagd werd!
Ik zou zeggen: bel ze eens op en vraag naar hun aanbod, klinkt allemaal erg goed!
Ik zou zeggen: bel ze eens op en vraag naar hun aanbod, klinkt allemaal erg goed!
Anoniem: 136311
Geen matches
Hij is te bestellen bij http://smartphoneshop.nl/product/18892
Bij relax 150 2 jaar + onbeperkt internetten 2 jaar (9,95) is hij gratis!
Ik heb hem zojuist via T-Mobile zelf besteld, bij een 1 jarige verlenging 150 was ie 110 euro, bij 2 jaar gratis. Zonder extra opties, bundels, of wat dan ook. In tegenstelling tot de persoon die ik eerder had was ie bij deze dame bij relax 50 of 100 bij 1 jaar 320 euro. De eerste meneer had daar ook niet naar gezocht, maar gewoon gezegd dat ie bij alle abo's 110 was. De juffrouw die ik de tweede keer had wist te vertellen dat ie bij 50 of 100 neer kwam op 320 euro, bij Relax 150,200 of 300 op 110. De eerste persoon die ik sprak had het over 4 weken levertijd, de dame van het tweede gesprek over 10 a 15 werkdagen...Ach, we zien het wel. Let er trouwens op dat het bij smartphoneshop.nl vaak vanaf prijzen zijn, dwz alleen bij aanschaf van sms, mms, internet bundels komt de prijs uit op de prijzen waarmee ze adverteren op de site. Mijn verlenging met 1 jaar 150 bijv komt bij hun neer op 289 eurie, pas als ik er extra bundels bij zou nemen wordt ie goedkoper...
Edit: @Pewima: Het lijkt erop dat ze je dezelfde aanbieding wilden doen als ik nu gekregen heb, nl 110 eurie bij een verlenging van 1 jaar. Als je hem wilt zou ik dus gewoon vandaag bellen en niet nog 3 dagen wachten, lijkt me sterk dat ze over 3 dagen weer opnieuw de prijs omlaag gooien terwijl ie nog niet eens op de markt is. BTW: die 4 weken kloppen dus wel, mijn tweede juffie had het dus gewoon mis.
Edit: @Pewima: Het lijkt erop dat ze je dezelfde aanbieding wilden doen als ik nu gekregen heb, nl 110 eurie bij een verlenging van 1 jaar. Als je hem wilt zou ik dus gewoon vandaag bellen en niet nog 3 dagen wachten, lijkt me sterk dat ze over 3 dagen weer opnieuw de prijs omlaag gooien terwijl ie nog niet eens op de markt is. BTW: die 4 weken kloppen dus wel, mijn tweede juffie had het dus gewoon mis.
[ Voor 18% gewijzigd door koksie op 30-09-2005 13:38 ]
Anoniem: 136311
Geen matches
heb je hem in een t-mobile winkel besteld? Ik zie hem namelijk nog niet staan op hun internetsite.
Anoniem: 111759
Geen matches
wel te bestellen maar nog niet leverbaar volgens de siteAnoniem: 136311 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 13:05:
Hij is te bestellen bij http://smartphoneshop.nl/product/18892
Kheb hem ook net telefonisch besteld
Ook voor 110 euro. Levertijd binnen nu en 4 weken.
Ook voor 110 euro. Levertijd binnen nu en 4 weken.
hmmm het gaat hard in 1 keer...duidelijk dus dat ie ECHT vario gaat heten..ook overigens de eerste echte foto van de Tmobile versie.
Zit me nu af te vragen wie hem sneller heeft..Tmobile shop..of T-mobile via "internet" ..heb hem nu op de reserveringslijst staan in de shop..en zit toch wel erg te twijfelen of ik hem niet via internet moet bestellen.. Weet iemand waar de pro het eerste werd uitgeleverd? shop of internet
Zit me nu af te vragen wie hem sneller heeft..Tmobile shop..of T-mobile via "internet" ..heb hem nu op de reserveringslijst staan in de shop..en zit toch wel erg te twijfelen of ik hem niet via internet moet bestellen.. Weet iemand waar de pro het eerste werd uitgeleverd? shop of internet
ok ik ga bellen :-)Hans schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 17:41:
Volgens de Tmobile verkoper aan de telefoon hebben zij hem eerder dan de shops.
[/jasper]
Anoniem: 24495
Geen matches
Weet misschien iemand zeker of hier wireless lan B en /of G in zit? Op die vorige link van smartphone shop staat B en op nieuwemobiel.nl staat hij met B en G.
Volgens de eerste verkoper die ik aan de lijn had is het Wifi B.
Op de site staat ie nog niet omdat ie echt pas gisteren in de portfoilio is gekomen, volgens beide verkopers die ik gesproken heb. Alleen via een toevallig telefoontje kwam ik erachter dat ie al te bestelen is via de klantenservice. Ik denk dat ie via de telefoon sneller komt, aangezien ie dan rechtstreeks uit hun magazijn komt, terwijl ie ook daarvandaan naar de shops gestuurd wordt en daar dus ook weer tijd overheen gaat met versturen, inboeken in de voorraad etc en in de vitrines leggen. Voordeel van de shops is dat je hem wel gelijk mee kunt nemen zodra je betaald hebt en je hem dus direct in je hand hebt, terwijl je bij telefonisch bestellen de komende 4 weken bij de brievenbus zit...
Op de site staat ie nog niet omdat ie echt pas gisteren in de portfoilio is gekomen, volgens beide verkopers die ik gesproken heb. Alleen via een toevallig telefoontje kwam ik erachter dat ie al te bestelen is via de klantenservice. Ik denk dat ie via de telefoon sneller komt, aangezien ie dan rechtstreeks uit hun magazijn komt, terwijl ie ook daarvandaan naar de shops gestuurd wordt en daar dus ook weer tijd overheen gaat met versturen, inboeken in de voorraad etc en in de vitrines leggen. Voordeel van de shops is dat je hem wel gelijk mee kunt nemen zodra je betaald hebt en je hem dus direct in je hand hebt, terwijl je bij telefonisch bestellen de komende 4 weken bij de brievenbus zit...
In een ander forum las ik iets van dat ie wel met G kan babbelen maar max 11mbt...maar ja joh wat wil je DOEN met dat apparaat
offff topic :
Gister even T-mobile gebeld om te bestellen..myy gooddd niet te beschrijven wat ik aan de telefoon kreeg.
Heel simpel wat ik wil
Abbo verlengen 1 jaar
internet in your pocket voor 9.50
en de vraag of dit echt wel met de vario kon...
Letterlijk 3 kwartier gewacht tot ze de antwoorden had en dan NOG snapte ze het niet djjeeez..ja hoor er zit gprs op het toestel...pff..toen meer opgehangen..
maandag maar weer eens proberen...
De mevrouw die ik eerst aan de lijn kreeg verkocht me al nee toen ik het over de vario had..tot ik zei..maar mevrouw er hebben al meedere mensen dit apparaat gekocht ..OWWW sorry meneer..hij staat er echt pas in dan..ja ik zie het..stom zeg
Nou laten we het nog een beetje stil houden zodat wij allemaal voor aan de lijst staan
offff topic :
Gister even T-mobile gebeld om te bestellen..myy gooddd niet te beschrijven wat ik aan de telefoon kreeg.
Heel simpel wat ik wil
Abbo verlengen 1 jaar
internet in your pocket voor 9.50
en de vraag of dit echt wel met de vario kon...
Letterlijk 3 kwartier gewacht tot ze de antwoorden had en dan NOG snapte ze het niet djjeeez..ja hoor er zit gprs op het toestel...pff..toen meer opgehangen..
maandag maar weer eens proberen...
De mevrouw die ik eerst aan de lijn kreeg verkocht me al nee toen ik het over de vario had..tot ik zei..maar mevrouw er hebben al meedere mensen dit apparaat gekocht ..OWWW sorry meneer..hij staat er echt pas in dan..ja ik zie het..stom zeg
Nou laten we het nog een beetje stil houden zodat wij allemaal voor aan de lijst staan
Voor mensen die de reviews willen lezen:
http://www.howardforums.c...php?t=737423&page=1&pp=15
http://www.howardforums.c...php?t=737145&page=2&pp=15
Het is de moeite waard om even door te lezen. Er staan leuke dingen op en iedereen is ook echt lovend!!! Ik kan niet wachten dat ie los te koop is.
http://www.howardforums.c...php?t=737423&page=1&pp=15
http://www.howardforums.c...php?t=737145&page=2&pp=15
Het is de moeite waard om even door te lezen. Er staan leuke dingen op en iedereen is ook echt lovend!!! Ik kan niet wachten dat ie los te koop is.
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Weet iemand of Orange 'm ook al aanbiedt? Ga binnenkort m'n Orange abbotje verlengen namelijk...
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
Volgens Orange shop op de Kalverstraat is ie pas eind december / begin januari leverbaar, dit omdat ze hem eerst willen testen en voorzien van extra software.KnoppenSpook schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:25:
Weet iemand of Orange 'm ook al aanbiedt? Ga binnenkort m'n Orange abbotje verlengen namelijk...
Die tijd kan ik nog wel wachten denk ik. Bedankt voor de info.Yannick schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 19:02:
[...]
Volgens Orange shop op de Kalverstraat is ie pas eind december / begin januari leverbaar, dit omdat ze hem eerst willen testen en voorzien van extra software.
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
Vandaag even een aantal winkels langs geweest. Bij geen enkele winkel wisten ze ook maar iets van het toestel af. Belcompany heeft hem wel in de folder staan, maar daar is die nog niet binnen en weten ze ook niet wanneer die binnen komt. Ze hadden daar wel de HP ipaq 6515 of zoiets 129 bij telfort 150 1 jaar. Ook wel aantrekkelijk, maar geen mobile 5 en veel groter.
Das jammer. Ik heb net mijn 6230 in de wasmachine gekiept, en die wil toch echt niet meer werken:(
Ik heb een vervangende Sim aangegevraagd en die wil ik in een oude telefoon gebruiken, tot ik deze Qtek ergens te krijgen is.
Ik heb een vervangende Sim aangegevraagd en die wil ik in een oude telefoon gebruiken, tot ik deze Qtek ergens te krijgen is.
dat is ook een van de belangrijkste redenen dat ik deze wil, die past tenminste nog in je broekzak. waar moet ik dat ding anders laten? aan mijn broek hangen? mij kennende is ik die binnen een maand kwijt/ kapot gevallenWorldwide schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 15:25:
(blabla) en veel groter.
Weet iemand al of deze nu wel of geen GPS heeft?
Over de Qtek 9000 werd ook gezegd dat ie geen GPS heeft maar deze blijkt dat wel te hebben.
http://www.htcclub.net/site/frameset/index.php
BTW: Deze site vermeldt ook dat de Qtek 9100 waarschijnlijk volgende week al leverbaar is bij BelCompany.
Over de Qtek 9000 werd ook gezegd dat ie geen GPS heeft maar deze blijkt dat wel te hebben.
http://www.htcclub.net/site/frameset/index.php
BTW: Deze site vermeldt ook dat de Qtek 9100 waarschijnlijk volgende week al leverbaar is bij BelCompany.
PSN ID = Jorco
Hij heeft geen ingebouwd GPS helaas.
Dan maar een bluetooth GPS erbij dan
Dan maar een bluetooth GPS erbij dan
deze heeft ook geen ingebouwde GPSDT-PiSanG schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:19:
GPRS hebben ze allemaal wel, GPRS gaat gewoon via normale GSM frequenties, dus is niet zo moeilijk om in te bouwen (UMTS gaat over andere frequentie en is daarom redelijk exclusief atm)
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Ik ben overtuigd en bestel er morgen ook een
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Hahah!
En nu maar hopen dat een van ons hem snel binnen krijgt
ok wie hem als eerste heeft geeft een rondje!Jasper schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:20:
Hahah!
Dat rondje zou wel eens lang op zich kunnen laten wachten! Toen ik de mijne vrijdag bestelde zei de eerste KS medewerker 4 weken levertijd, de tweede 5 a 10 werkdagen. Gezien de berichten op andere fora en de traagheid van de Qtek 9100 en -mate K-Jam denk ik toch echt aan 4 weken. dwz, NA het ontvangen van de bevestiging van T-Mobile, die ook nog eens 5 werkdagen op zich laat wachten. Ik schat dus in: vrijdag of zaterdag de bevestiging binnen, 4 weken daarna de Vario. Ik denk niet dat ik het tot zo lang uithoudt, dus vanavond maar naar de kroeg om alvast dat rondje naar binnen te werken.
Ik neem aan dat je het hebt over de T-mobile vario dan...ik denk dat dit behoorlijk losstaat van de levering van de k-jam en 9100..om zo'n vario te maken heb wel even nodig hoor..het hele distributie proces is al minimaal 4 weken. En vergeet ook niet dat ze voor over de hele wereld gemaakt worden want ook in de US komt de vario uit...alleen zonder ned vertaling :-)koksie schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:34:
Dat rondje zou wel eens lang op zich kunnen laten wachten! Toen ik de mijne vrijdag bestelde zei de eerste KS medewerker 4 weken levertijd, de tweede 5 a 10 werkdagen. Gezien de berichten op andere fora en de traagheid van de Qtek 9100 en -mate K-Jam denk ik toch echt aan 4 weken. dwz, NA het ontvangen van de bevestiging van T-Mobile, die ook nog eens 5 werkdagen op zich laat wachten. Ik schat dus in: vrijdag of zaterdag de bevestiging binnen, 4 weken daarna de Vario. Ik denk niet dat ik het tot zo lang uithoudt, dus vanavond maar naar de kroeg om alvast dat rondje naar binnen te werken.
Ach..tegen mij werd ook gezegd 4 weken....in de shop hebben ze het over 15 okt...dus misschien ergens ertussen
Ik maak me alleen wat zorgen dat als ik dat telefoontje krijg dat ze hem binnen hebben in de shop nu ik hem heb besteld telefonisch en dan nog niet gekregen
Leuk en aardig zo'n phone met EDGE support maar daar heb je weinig aan bij T-Mobile. Iemand enig idee of T-Mobile z'n sim-lock laat afkopen of dat er "winkeltjes" zijn die dat doen? Dan kan ik nl. m'n Telfort SIM met EDGE erin doen en heb je pas echt mobile internet.
Hmm, net met T-Mobile gebeld. Klopt het dat alleen de mensen die al een t-mobile abonnement hebben het toestel mogen bestellen en de mensen zonder abo nog moeten wachten?
Ja grote kans dat ie alleen nog open staat voor verlenging of zo..PesaH schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:23:
Hmm, net met T-Mobile gebeld. Klopt het dat alleen de mensen die al een t-mobile abonnement hebben het toestel mogen bestellen en de mensen zonder abo nog moeten wachten?
Anoniem: 154087
Geen matches
T-Mobile is wat dat betreft altijd goed voor z'n abonneesxon schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:27:
[...]
Ja grote kans dat ie alleen nog open staat voor verlenging of zo..
Ik ben vanmorgen in een shop geweest. Ik ga voor T-mobile en ook Vario. Om de eea redenen spreekt mij dit heel erg aan, het merk en de producten.
ik heb m vanmiddag besteld voor verlenging en dat kon.xon schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:27:
[...]
Ja grote kans dat ie alleen nog open staat voor verlenging of zo..
4 weken levertijd idd.
krijg nog een bevestiging per post (die zal ik ook wel getekend terug moeten doen en DAN zullen die 4 weken wel in gaan)
ik doe m bij 1 jaar 150 verlengen met de internet bundle. betaal 110,- bij.
Nog niemand weet nu dus zeker of skype gaat draaien ?
Mooi dat ie bijna uitkomt!! Ik ben namelijk wel geinteresseerd!
Ik heb wel een vraagje. Kan er iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen de drie verschillende merken?
De T-Mobile zal natuurlijk geleverd worden met een SIM-lock en zal ook T-Mobile logo's op de telefoon hebben. Wordt de software van T-Mobile Vario ook gebrand, dus dat bijvoorbeeld de IE-logo's worden vervangen door de 'T-zones' logo (oid).
En wat zijn de verschillen tussen een i-Mate en een Qtek? Zullen daar verschillen zitten in de software? Of zijn de verschillen alleen optisch (behuizing).
Ik heb wel een vraagje. Kan er iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen de drie verschillende merken?
De T-Mobile zal natuurlijk geleverd worden met een SIM-lock en zal ook T-Mobile logo's op de telefoon hebben. Wordt de software van T-Mobile Vario ook gebrand, dus dat bijvoorbeeld de IE-logo's worden vervangen door de 'T-zones' logo (oid).
En wat zijn de verschillen tussen een i-Mate en een Qtek? Zullen daar verschillen zitten in de software? Of zijn de verschillen alleen optisch (behuizing).
-
Dit toestel begint steeds meer mijn intresse te wekken. Het enige punt wat ik op dit moment heb is dat ik wil weten of hij niet te dik is. Ik wil hem gewoon een keer vast houden om dit zelf te kunnen uitzoeken. Ik heb de qtek s100 al een keer in mijn handen gehad en die is kwa grote precies goed.
Voor de mensen die intresse hebben heb ik hier nog een filmpje gevonden
Filmpje duurt ongeveer 10 minuten en laat mooi zien wat het allemaal kan. Helaas staat de camera in het begin een beetje ver weg. Gelukkkig zoomt hij later iets in.
Het filmpje laat ook zien wat ik al gelezen had op het howard forum(link staat op page 6) Als je hem wil open schuiven dan moet je dit echt met twee handen doen. Doe je dit niet dan schuift hij iets scheef en gaat hij niet goed open(dit zie je ook gebeuren in het filmpje)
Voor de mensen die intresse hebben heb ik hier nog een filmpje gevonden
Filmpje duurt ongeveer 10 minuten en laat mooi zien wat het allemaal kan. Helaas staat de camera in het begin een beetje ver weg. Gelukkkig zoomt hij later iets in.
Het filmpje laat ook zien wat ik al gelezen had op het howard forum(link staat op page 6) Als je hem wil open schuiven dan moet je dit echt met twee handen doen. Doe je dit niet dan schuift hij iets scheef en gaat hij niet goed open(dit zie je ook gebeuren in het filmpje)
Geen matches
Hij is qua hoogte en breedte te vergelijken met de s100, maar hij is zeker wel dikker. Qua dikte moet je denken richting een Nokia 7650 of 6600.SuperKneus schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 07:50:
Dit toestel begint steeds meer mijn intresse te wekken. Het enige punt wat ik op dit moment heb is dat ik wil weten of hij niet te dik is. Ik wil hem gewoon een keer vast houden om dit zelf te kunnen uitzoeken. Ik heb de qtek s100 al een keer in mijn handen gehad en die is kwa grote precies goed.
-edit-
Officiële afmetingen: 109mm (L) x 58mm (W) x 23.7mm (T)
Afmetingen Nokia 6600: 108.6 x 58.2 x 23.7mm
Afmetingen Nokia 7650: 114 x 56 x 26 mm
Afmetingen SE P910i: 115 x 58 x 26mm
Zoals je kan zien zijn het zeer redelijke afmetingen voor een device met deze inhoud.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 154087 op 05-10-2005 09:07 ]
Ik denk dat je qua dikte nog iets dikker moet denken dan de 2 nokia's die je noemt.Anoniem: 154087 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 08:59:
[...]
Hij is qua hoogte en breedte te vergelijken met de s100, maar hij is zeker wel dikker. Qua dikte moet je denken richting een Nokia 7650 of 6600.
Geen matches
Zie m'n edit...Mex schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:06:
[...]
Ik denk dat je qua dikte nog iets dikker moet denken dan de 2 nokia's die je noemt.
Oke
Anoniem: 132833
Geen matches
Ik wil dit toestel ook alvast bestellen bij T-Mobile (nieuw abonnement) maar het staat nog niet op de site he? Kan je ze alleen bellen over dit toestel?
Geen matches
Tot nu toe alleen mensen gehoord die wilde verlengen.Anoniem: 132833 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:46:
Ik wil dit toestel ook alvast bestellen bij T-Mobile (nieuw abonnement) maar het staat nog niet op de site he? Kan je ze alleen bellen over dit toestel?
Als je ze hebt gebeld, laat dan ff weten wat ze hebben gezegd aan de telefoon.
Dikte t.o.v. s100:SuperKneus schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 07:50:

Vergelijking met nog enkele andere toestellen:

Foto's zijn gelinkt vanuit dit artikel.
Ik weet hoe groot hij is, ik heb ook de plaatjes gezien waar hij naast een s110/s110 ligt. In het filmpje is het ook nog een keer goed te zien. Op zich lijkt het dan mee te vallen. Toch wil ik hem eerst ff in mijn handen hebben voordat ik hem koop.
Weet een van jullie of je bij deze mp3 bestanden als ringtone kan instellen. Ik weet dat het bij de s100 niet kan (daar zijn het midi bestanden als ik het goed heb). Het maakt mij niet zoveel uit en de koop zal er niet vanaf hangen maar het zou wel leuk zijn als die optie erop zit.
Weet een van jullie of je bij deze mp3 bestanden als ringtone kan instellen. Ik weet dat het bij de s100 niet kan (daar zijn het midi bestanden als ik het goed heb). Het maakt mij niet zoveel uit en de koop zal er niet vanaf hangen maar het zou wel leuk zijn als die optie erop zit.
Anoniem: 145881
Geen matches
?? Wie zegt dat dit niet kan bij de s100? Ik heb een s100 (mda compact), met het programmaatje SetAsRingtone. Daarmee kan je in je explorer een mp3'tje selecteren en dan heeftie naast de opties cut/copy ook een optie Set As Ringtone.SuperKneus schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:45:
Ik weet hoe groot hij is, ik heb ook de plaatjes gezien waar hij naast een s110/s110 ligt. In het filmpje is het ook nog een keer goed te zien. Op zich lijkt het dan mee te vallen. Toch wil ik hem eerst ff in mijn handen hebben voordat ik hem koop.
Werkt prima
Oh dat wist ik niet, nou dan is dat ook weer opgelostAnoniem: 145881 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:52:
[...]
?? Wie zegt dat dit niet kan bij de s100? Ik heb een s100 (mda compact), met het programmaatje SetAsRingtone. Daarmee kan je in je explorer een mp3'tje selecteren en dan heeftie naast de opties cut/copy ook een optie Set As Ringtone.
Werkt prima
Geen matches
http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=5
Losse verkoopprijs: 469 euro!!!!

Losse verkoopprijs: 469 euro!!!!

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 154087 op 05-10-2005 14:31 ]
das niet zo duur voor een nieuw device! zeker niet als je der verkoop prijs van de huidige jam in acht neemt
Maar dan is ie los toch 20 euri's goedkoper bij de http://www.smartphoneshop.nl/product/18892
en dat is vandaag de dag toch weer 13 1/3e liter benzine! wat weer betekend dat ik toch weer bijna 200 kilometer naar TomTom kan kijken...
en dat is vandaag de dag toch weer 13 1/3e liter benzine! wat weer betekend dat ik toch weer bijna 200 kilometer naar TomTom kan kijken...
Maar nu even iets veel belangrijkers, kijkende naar die foto zie ik staan:
"geen taken"
"geen ongelezen berichten"
"geen aanstaande afspraken"
"apparaat is ontgrendeld"
Dus, itt de MDA Compact is het dus wel zeker dat deze volledig in het nederlands is en heeft deze een soort van Key-lock wat de MDA compact niet had van zichzelf...
"geen taken"
Dus, itt de MDA Compact is het dus wel zeker dat deze volledig in het nederlands is en heeft deze een soort van Key-lock wat de MDA compact niet had van zichzelf...
ik vraag me 1 ding af,
je krijgt er een mini SD kaart bij, betekend dat dat er geen normale SD in past? want op smartphonestunts.nl staan extra accesoires bij en daar staan normale SD kaartjes in de lijst. iemand die dit toevallig weet?
je krijgt er een mini SD kaart bij, betekend dat dat er geen normale SD in past? want op smartphonestunts.nl staan extra accesoires bij en daar staan normale SD kaartjes in de lijst. iemand die dit toevallig weet?
kan het toetsenboard goed vastgelocked worden ?
Hoelang leeft een tochscreen in je broekzak? mijn telefoon zit vaak in mijn broekzak bij een bos sleutels!
Ik zal eens zoeken naar een zeeeer dunne alu hoes ofzo.
Hoelang leeft een tochscreen in je broekzak? mijn telefoon zit vaak in mijn broekzak bij een bos sleutels!
Ik zal eens zoeken naar een zeeeer dunne alu hoes ofzo.
Er passen inderdaad geen gewone SD kaartjes in de 9100, alleen maar mini-SD. Wel hoop ik dat T-mobile een adaptertje bijlevert om de mini-SD kaart te lezen in een SD-adapter.
Advienne que pourra..
Lijkt me van wel, gezien deze adapter ook bij de MDA Compact zat (was dan wel niet helemaal noodzakelijk) en een dergelijke adapter standaard wordt geleverd bij bijvoorbeeld Memory Stick Duo kaartjes.Pewima schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:41:
Er passen inderdaad geen gewone SD kaartjes in de 9100, alleen maar mini-SD. Wel hoop ik dat T-mobile een adaptertje bijlevert om de mini-SD kaart te lezen in een SD-adapter.
Anoniem: 132833
Geen matches
Ik heb T-Mobile net gebeld om als nieuwe klant de MDA Vario te bestellen, maar dat kan (nog) niet. Alleen bestaande klanten die een verlenging willen kunnen bellen hierover.Anoniem: 154087 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:51:
[...]
Tot nu toe alleen mensen gehoord die wilde verlengen.
Als je ze hebt gebeld, laat dan ff weten wat ze hebben gezegd aan de telefoon.
Ik moest maar langsgaan bij de T-Mobilewinkel, misschien dat ze daar iets meer weten zei hij...
Anoniem: 144586
Geen matches
Je hebt helemaal geen extra programmas nodig om een mp3 als ringtone in te stellen. Je zet je mp3-tje gewoon in de map windows/ringsSuperKneus schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:45:
Dan heb je geen extra proggies nodig.
Windows Mobile 5 is inderdaad in meerdere talenxvanwaart schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:14:
Maar nu even iets veel belangrijkers, kijkende naar die foto zie ik staan:
"geen taken"
Geen matches
Hoe weet jij dat zo zeker dan?Jasper schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:45:
TT5 en Skype zijn hier zeker op te draaien Hellejoep.
Anoniem: 121417
Geen matches
Inderdaad, ken iemand die had ook al problemen met Tom Tom samen met de MDA Pro (windows 2005), kreeg hem niet aan de gang!
dus is nog maar de vraag of dat gaat lukken, zoniet: hoelang TomTom updates heeft...
aan een update voor beide wordt nog gewerkt. Maar zullen vast wel zo snel mogelijk uitkomen, er zijn op dit moment al zoveel mensen met een mda proAnoniem: 121417 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:11:
[...]
Inderdaad, ken iemand die had ook al problemen met Tom Tom samen met de MDA Pro (windows 2005), kreeg hem niet aan de gang!
dus is nog maar de vraag of dat gaat lukken, zoniet: hoelang TomTom updates heeft...
In aanvulling hierop:Mex schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:53:
[...]
Windows Mobile 5 is inderdaad in meerdere talen
"Er zijn veel zaken veranderd met Windows Mobile 5. Belangrijkste verbeteringen zijn:
- De beschikbaarheid van NEDERLANDSE taal voor het OS
- Totaal andere inrichting van het geheugenmanagement waardoor onder andere harde resets door lege batterijen tot het verleden behoren
- Verbeterde user-interface, met name de bediening zonder stylus is flink verbeterd
- Sterk verbeterde integratie met Office, waarbij er flink verbetering zijn in de compatibiliteit met Word, Excel en Powerpoint documenten
- Verbetering van het telefoongedeelte (Windows moile 5 Phone edition)"
Omdat het op mijn huidige oude pocketpc ook werkt. Ik kijk dan dus puur naar kracht van de PPC. Als ze niet werken omdat er nog geen Windows Mobile 5 compatible versies uit zien is natuurlijk een ander verhaal.
Dat is wel erg kort door de bocht, het gaat juist om WM5.Jasper schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:38:
[...]
Omdat het op mijn huidige oude pocketpc ook werkt. Ik kijk dan dus puur naar kracht van de PPC. Als ze niet werken omdat er nog geen Windows Mobile 5 compatible versies uit zien is natuurlijk een ander verhaal.
begint langzamerhand wel wat onrustig op dit topic te worden
waaaar die als eerste opduiken
waaaar die als eerste opduiken
Om even terug te komen op de TOMTOM vraag, heb deze even neer gelegd bij een vario owner:
Quote:
Originally Posted by palmsolo
I'm sorry, but I do not have TomTom. I did install and use Mapopolis with my Bluetooth GPS without any issues. I also do have PocketMap Navigator and will give that a try since that has 3D viewing angles and more features similar to what TomTom has while Mapopolis is pretty basic.
Thank you very much for answering my question!
Quote:
I'm sorry, but I do not have TomTom. I did install and use Mapopolis with my Bluetooth GPS without any issues. I also do have PocketMap Navigator and will give that a try since that has 3D viewing angles and more features similar to what TomTom has while Mapopolis is pretty basic.
Geen matches
Wat relax, kijk, da's goed nieuws-nickx- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:14:
Om even terug te komen op de TOMTOM vraag, heb deze even neer gelegd bij een vario owner:
Quote:
Dan de andere vraag, is het mogelijk om Skype via Wifi te draaien op dit deze vario?
Skype geeft namelijk aan minstens 400Mhz nodig te hebben.......
Heb je hierop ook een antwoord?
In het filmpje wat in dit topic al 's gepost was volgens mij te zien dat Skype hier prima op draaide. Er staat in de requirements dat Skype minstens 400MHz nodig heeft, maar dat gaat om een Xscale processor (dacht ik). De processor die hier in zit is een OMAP processor welke dus op 200MHz draait, maar toch even goed en soms zelfs beter presteert.Anoniem: 30142 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:48:
[...]
Wat relax, kijk, da's goed nieuws![]()
Dan de andere vraag, is het mogelijk om Skype via Wifi te draaien op dit deze vario?
Skype geeft namelijk aan minstens 400Mhz nodig te hebben.......
Heb je hierop ook een antwoord?![]()
![]()
-
Skype draait prima, enkel moeten er een aantal settings veranderd worden voor optimale kwaliteit. Ik hoop dat er dadelijk ook andere SIP software komt. Dan kan ik voipbuster draaien.. zou toch tegek zijn.
Ik kreeg vandaag mijn bevestiging van de bestelling bij T-Mobile binnen. In deze brief stond dat ik mijn abonnement heb verlengd en daarbij het toestel "MDA Vario (Silver) + 512 MB Card" heb besteld.
Best leuk die 512 MB erbij
Best leuk die 512 MB erbij
ik ook, maar let op, bij mij stond als datum dat mijn nieuwe contract in ging 30 september, terwijl ik duidelijk heb gezegt dat dat 24 oktober moest zijn, ik de klantenservice gebeld en daar bleek dat mijn nieuwe contract 26 november in gingJasper schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:38:
Ik kreeg vandaag mijn bevestiging van de bestelling bij T-Mobile binnen.
daar moet je dus goed op letten
Dit topic is gesloten.