K8N Neo4 installatie CPU + fan

Pagina: 1
Acties:

• Surdo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15-11-2025
Aan de achterkant van het moederbord moet volgens de beschrijving een plaatje bevestigd worden om de CPU cooler set te kunnen bevestigen. We zijn bang dat dit plaatje voor sluiting gaat zorgen omdat daar ook soldeerpuntjes zitten.

Wie stelt ons gerust?

Bedankt alvast.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Thandor

SilverStreak

Is het plaatje niet van plastic ?
Heb je geen kartonnen plaatje meegekregen ? (Volgens mij levert Zalman die bij de CNP7000 en vergelijkbare koelers).

Bekijk ook om welke soldeerpunten het gaat. Als ze allemaal 'ground' zijn maakt het natuurlijk niets uit :z

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Surdo
Er zit een plastic plaatje(of folie) op de metalen plaat met gemene lijm ertussen. In de gebruiksaanwijzing staat:"Detach the shield of the backplate's paster". Maar ik vertrouw het niet met die soldeerpuntjes daar. De plaat is bedoeld omstevigheid aan de bevestiging van de fan te geven.

• Dwid
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Dwid

www.svdelden.nl

Ik heb ook ff de maual bekeken en het lijkt inderdaad gewoon zo te moeten.
Als het mis gaat gewoon MSI garant stellen :)

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-05 20:33
Ik heb het zelf ook gedaan. Gewoon erop rammen dat ding, niet nadenken maar plakken aan de achterkant.

Je trekt die folie eraf en plakt em er achter op, kan niet missen.

• Surdo
Tnx allemaal. Gerustgesteld. Plakken maar!

grtz

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 11:28
Surdo schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:14:
Aan de achterkant van het moederbord moet volgens de beschrijving een plaatje bevestigd worden om de CPU cooler set te kunnen bevestigen. We zijn bang dat dit plaatje voor sluiting gaat zorgen omdat daar ook soldeerpuntjes zitten.

Wie stelt ons gerust?

Bedankt alvast.
volgens mij zit er altijd een neopreen/kartonnen/plastic plaatje bij om er tussen te doen(en de kracht gelijkmatig te verdelen) of is het plaatje zelf van plastic of bedekt met plastic. naar mijn weten zou zalman hetn iet in zijn hoofd halen users met enkel metalen plaatjes hun fan op hun mobo te laten schroeven...

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Pagina: 1