Nieuwe (ADSL-) provider kiezen

Pagina: 1
Acties:

• Soyuz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 21:40
Voorheen was ik klant bij Freeler met een simpel light abbo (1600/512) en ben hier altijd super tevreden mee geweest. Nu wordt de hele Freeler handel overgenomen door HetNet en kan ik door een capeciteits probleem in mijn wijk geen abbo sneller dan 800 meer krijgen via KPN :r 8)7 :?

Nu ben ik aan het zoeken geweest voor een soort gelijk abbonement via andere aanbieders. En kwam ik de volgende tegen:

12Move ADSL 3MB
€ 29,95
3096/512

Tiscali Special+Telefonie
€ 29,95
4096/640

Nu is het Tiscali abbo met telefonie maar ik wil dit niet gaan gebruiken. Nu werkt het 12Move abbo over hetzelfde netwerk (BabyXL) als Tiscali heb ik begrepen?

Nu is mijn vraag, wat is nu het beste abbonement ter vervaning van mijn oude Freeler light abbo? De snelheid moet niet trager zijn en het liefst een pietsie sneller (2048 bijv.) en de prijs mag niet boven de 35 eurie per maand komen (studenten budget :'( )

edit.
Teven ben ik in het bezit van een Sweex Modem/Router, deze bevalt prima dus het liefst zou ik deze ook met het nieuwe abbo gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Soyuz op 27-07-2005 18:13 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Tiscali geeft je meer snelheid voor 't zelfde geld. Je kan ook je KPN-telefonie abonnement (mits je die niet veel gebruikt) om laten zetten naar Belbudget als je nu nog Belbasis hebt. Scheelt je weer een euro of 8 per maand.

Je hebt nu een KPN-DSL Lite verbinding, kost je ook €35 euro.

Sweex modem/router heeft op BaByXL netwerk wel persé laatste firmware nodig die niet online staat zelfs om te werken mogelijk. Maar je kan ook kiezen voor gratis modem bij je verbinding, switch erachter van €15 en je hebt 't zelfde.

Dit moet geen opsomming worden van: "Nee, neem ......" of "Ik zou geen .... nemen" etc.

Iedereen heeft goede en slechte ervaringen met bepaalde ISP's en diensten, andere kan het precies andersom zijn. Laten we het proberen een 'welk abonnement momenteel beste keuze in segment €30 en lager'.

[ Voor 23% gewijzigd door bjck op 27-07-2005 18:19 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Soyuz
bjck schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:17:
Sweex modem/router heeft op BaByXL netwerk wel persé laatste firmware nodig die niet online staat zelfs om te werken mogelijk. Maar je kan ook kiezen voor gratis modem bij je verbinding, switch erachter van €15 en je hebt 't zelfde.
Bedankt voor je reactie, Ik heb al met Sweex contact gehad en de laatste firmware van ze gekregen en toegepast :) Betekend dat als ik alleen een switch nodig zou hebben dat het modem al een router (-functie) bevat?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Handige pagina, maar niet onpartijdig/onafhankelijk. Als een ISP niet betaalt sta je d'r niet op.
StyleWarz schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 18:58:
[...]

Bedankt voor je reactie, Ik heb al met Sweex contact gehad en de laatste firmware van ze gekregen en toegepast :) Betekend dat als ik alleen een switch nodig zou hebben dat het modem al een router (-functie) bevat?
Klopt, alleen heeft het gratis ethernet modem maar 1 ethernet poort. Vandaar de switch.

[ Voor 48% gewijzigd door bjck op 27-07-2005 19:20 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Heb je Wanadoo ADSL Family al bekeken?

• Soyuz
Ja, maar jammerlijk is deze ook niet in mijn wijk/regio beschikbaar :( |:( Bedankt voor de suggestie anyway, het ziet er wel aantrekkelijk uit :)
Pagina: 1