Toon posts:

monitor en video kaart probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb al een tijdje een groot probleem.
mijn monitor begon steeds te flikkeren en gaf een rooie gloed als ik aan de kabels zat leek het beter te gaan...maar op een gegeven moment helemaal rood..dus ik dacht monitor kapot,andere monitor aangesloten en ja hoor oke...
maar na verloop van tijd begon deze ook vreemd te doen van kleur verschieten en storing in beeld..dacht magneet veld of zo maar dat is het niet ...en deze monitor ging dus ook stuk werd donkerder etc ...ander die ik dacht die niet goed was weer aangesloten en deze deed het weer mmm??? vreemd ..maar naar tijdje weer zelfde problemen..heb al van alles geprobeerd heb draadloos toetsen bord en muis..en wacom drawbord mm misschien ligt het daar aan als ik aan de draadjes zit flikerd het beeld ook..maar ja heb alles al gedacht etc ..
heb op een gegeven moment ook andere videokaart gekocht..andere was dus stuk..nieuwe er in en ja hoor goed beeld ..maar nu begint de ellende weer opnieuw ...voeding moederboard kweet niet meer??? 8)7 speefan geeft de volgende waardes ..+5.00 is 4.73 +3.3 is 3.28 +12 is 12.19 -12 is -12,11 -5 is -5,19 helpppppppppp

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

helpppppppppp inderdaad, hier valt zonder functionerende glazen bol niets mee :o

Zonder dat je meldt wat voor monitor en wat voor videokaart je hebt en wat er gebeurt als je dezelfde monitor op een andere PC aansluit, kunnen wij ook niet ruiken wat hier aan de hand is...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.