Toon posts:

[Vastlopen] PC slaat volledig vast

Pagina: 1
Acties:
  • 719 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een AMDAthlon 1800+, die loopt zonder reden volledig vast. Harde schijf vertoont geen activiteit meer, taskmanager werkt niet meer, alleen reset knop bied oplossing.

Soms is het na drie minuten al, soms pas na een paar uur na het booten, soms helemaal niet. Windows LOG slaat geen foutmelding op tijdens het vastlopen.

Al geprobeerd:
- Format C:/
- Harde schijf op fouten gescanned
- Virusscan

Systemspecs
- Amd Athlon 1800+
- 640MB SD Ram
- 80GB harde schijf (maxtor)
- Moederbord: MSI6330
- Windows XP (Pro + SP2)

Iemand een oplossing?!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-05 08:43
Temperaturen ok?

sensei_d.fpv channel

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Oeii hoe heb jij een 1800 draaiend op dat moederbord?? Was max 1200 dacht ik. misschien even handig om te vermelden welke K7 het is.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 17:22
Temperaturen idd, of je kan diverse hardware testen uitvoeren dmv een boot cd.

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-05 17:11

Strikie

Athletics

HerbyNL schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 16:37:
Oeii hoe heb jij een 1800 draaiend op dat moederbord?? Was max 1200 dacht ik. misschien even handig om te vermelden welke K7 het is.
Dit ligt idd aan de versie, er zijn ook 6330 type's die wel een Athlon 1800+
slikken.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04 11:28
Naast de temps zou ik ook even de spanninngen van je voeding na lopen, misschien dat deze de tand des tijds niet helemaal doorstaat en langzaam zakken, dit levert de meest belachelijke fouten op, van mini-hickups(hele korte freezes van 0.1 tot 1 sec) tot bsod, niet opspinnende raid arrays(hdds), onleesbare sectoren, bsods, crashende games etc etc.

Kijk dus ff hier:Rey nemaattori in: Algehele systeem malaise, ik heb namelijk ook allerlei wazig symptomen gehad en mijn systeem in 1 week een keer of wat uit een gedraait :/

Betrof trouwens ook een 1800+ 8)7

Enne, probeer eens ene 'rond'geheugen aantal, met name in de SDR(single datarate) jaren waren andere aantallen dan een directe macht van 2 een oorzaak van problemen, ik weet niet hoe het, met ddr vergaat, maar je moet de goden niet verzoeken. Die 128MB geheugen biedt weinig meer zou ik zeggen, maar is natuurlijk wel meegenomen. Ook kan hetzijn dat je systeem eigenlijk niet met single sided & dual sided reepjes door elkaar wil werken => onverwachte effecten op den duur

[ Voor 32% gewijzigd door Rey Nemaattori op 27-07-2005 22:16 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Pagina: 1