Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
ze doen nooit moeilijk vaak
60% van de RMA's zijjn gewoon nog werkende dinge en sturen ze toch nieuwe dingen op
Misschien hetzelfde probleem?
Verwijderd
Slechte badge schijven dus?
Dus ik ga die lui bij Funprice (
Wil ik meteen een nieuwe.. 45 GB ofzow
Ik ga 'm backuppen en breng 'm terug naar de winkel donderdag.
Ik neem dan denk ik dit geluidje ook maar ff mee op een floppy (een wat?). Mogen ze in de winkel beoordelen of het gezond is
Om te luisteren klik hier.
denk dat ze je schijf opsturen naar ibm. Krijg je een 2e hands drive terug (met verse garantie). Een nieuwe zullen ze wel niet zo snel geven denk ik
Verwijderd
Draai nu winME vanaf een 2,5 GB schijf
net bij de HCC gekocht...
alleen het rare is dat ie het alleen bij W2k doet...en niet bij Wme????
Verwijderd
Blijft er zo'n armpje hangen
Gewoon terug gestuurd duurde wel ongeveer 10 dagen maar kreeg toen een splinternieuwe
Doen bij IBM helemaal niet moeilijk als je maar een aankoop bon hebt
Verwijderd
NOu ja ik zie wel.
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Denk dat ik m'n schijfje wel ga verpatsen als ik 'm weer terug heb, en dan ff zien dat ik een leuk 45 GB schijfje op de kop kan tikken die wel goed werkt
ik heb inmiddels het mobo vervangen voor een BX133 en de HD voor een seagate baracuda II en ik heb nergens meer last van..
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
www.storage.ibm.com/warrantyOp maandag 22 januari 2001 08:05 schreef Yepaap het volgende:
Heb dus ook een tikkende IBM harddisk . Laatst wilde hij niet eens meer opstarten, bleef continue tikken. Na paar keer uit/aan werkte hij weer. In het algemeen tikt hij alleen bij zware diskactiviteit (bv ghost backup), soms ook een schrapend geluid. Datum op de HD is van December 99, had hem in maart 2000 gekocht (drie jaar garantie ?). Kan je deze nu echt gewoon naar IBM sturen zonder aankoopbon als ie inzakt ? Lijkt me beter dan naar de winkel terug te gaan.