Dual :)

Pagina: 1
Acties:

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04
mensen, ik heb een AGP voodoo3 en een pci trident kaartje en dual monitor werkt nu, ik wil alleen mijn 17monitor op de voodoo3 kaart MEt taakbalk, en die andere (klein scherm) voor ernaast weetjewel.

het zit nu alleen precies verkeerd.. nu kan ik mijn 17" wel aan mijn trident ding doen maar dan trekt hij mijn normale resolutie niet.

ik wil het dus omdraaien.. maar hoe? kan dit softwarematig of moet het in de bios? ik kon het daar namelijk niet vinden (ami bios)

iemand een idee? thanks!!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 09:50

Tjark

DON'T PANIC

Elk beetje modern mobo heeft deze functie. Ik zou zeggen: pak ff het boekje van je mobo erbij en zoek het op :)
Of ga alle biosinstellingen na en zoek naar de optie waar je alleen PCI of AGP kan selecteren.

*insert signature here

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

Vaak kan je in je bios aangeven welke display hij als eerste moet initialiseren, dit zal dan automatisch je primary display worden (op welke je dus ook je comp ziet booten) overigens kwam bij mij deze optie pas na een bios upgrade beschikbaar. Ik hoop dat dit je helpt ,

greetz
vanwegen

En toen was m'n signature weg :(

• jep
ik heb zo'n ECS geval die niemand kent |:(

denk niet dat er een upgrade voor is maar zal es kijken. is het niet softwarematig te flikken met een speciaal programma'tje?

• jep
sorry, was verdekt op gesteld :)

man dit roelt :))

Verwijderd

[b]Laten we onze 2k server van een leuk interface'je voorzien!! | SHell accounts + webhosting @ www.servicez.org
Polici is met een y..dus policy.. :)

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:33
Je kan je taakbalk gewoon naar je andere monitor slepen, probeer maar eens

• jep
Op zondag 14 januari 2001 12:08 schreef Kav_ het volgende:

[..]
Polici is met een y..dus policy.. :)
Weet ik, had iemand anders voor me geschreven paar dagen geleden, moest eigenlijk nog checken :) thanks ;)
Pagina: 1