Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds kort geeft mijn Samsung D500 een DNS error.. Het lijkt erop dat hij dan telkens probeert te internetten en dat heeft de volgende gevolgen:

- batterij gaat niet langer mee dan 1 dag
- telefoonrekening twee keer zo hoog en geeft aan dat ik 2948 keer heb geinternet
- vervelende dns error melding..

Ik heb alle instellingen nagekeken maar hij blijft het geven. Bij de winkel weten ze er ook niets van.. enige wat ik nog zou kunnen doen is alles terugzetten naar fabrieksinstellingen.. maarja..

Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Topicstarter
owja het is gekomen nadat ik een keer geprobeert heb te internetten of te mailen..

Verwijderd

Topicstarter
en herstellen naar de fabrieksinstellingen werkt ook niet..

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Wanneer krijg je die error ? Wat voor error krijg je? Wat heb je zelf uitgezocht? Geprobeerd? En gewoon opniew de gegevens instellen dan?

Ik raad je aan dit even door te nemen.

offtopic:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif Gebruik liever dit knopje in plaats van telkens een nieuwe post. Ook je topic binnen 24 uur onnodig kicken is not done

[ Voor 26% gewijzigd door Herby op 28-07-2005 11:17 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Jordan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 19:55
waarschijnlijk voor de ts niet meer belangrijk, maar wellicht voor anderen wel. Deze klachten worden veroorzaakt doordat er email inde outbox staat, terwijl de email intellingen niet kloppen. De telefoon blijft de mail proberen te versturen.. Simpelweg het legen van de outbox zou dan de oplossing zijn