Toon posts:

Philips DC 932 CD wisselaar aansluiting als line in!

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
In de auto van mijn werk zit een Philips DC 932 autoradio hier zit een aansluiting op voor een CD wisselaar. Nou zou ik alleen graag willen weten of deze ook zo te maken is dat hij als Line ingang gaat werken voor mijn MP3 speler.

Ik heb al op GOT en op Google gezocht naar aansluitingen enz enz maar kon niks over de philips vinden. Heeft iemand enig idee hoe of wat.

Ik kan helaas even geen foto maken omdat de auto nu met iemand anders mee is.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als het een dubbele tulp (cinch pluggen) ingang is, dan kan het denk ik zonder meer. Als het een speciale plug is, zul je denk ik met de pinout van dat ding aan de slag moeten om het e.e.a. te solderen, want dan zal er waarschijnlijk ook de aansturing van de wisselaar op dezelfde plug zitten - en daar wil je je MP3 speler niet op hangen denk ik ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op donderdag 28 juli 2005 @ 14:20:
Als het een dubbele tulp (cinch pluggen) ingang is, dan kan het denk ik zonder meer. Als het een speciale plug is, zul je denk ik met de pinout van dat ding aan de slag moeten om het e.e.a. te solderen, want dan zal er waarschijnlijk ook de aansturing van de wisselaar op dezelfde plug zitten - en daar wil je je MP3 speler niet op hangen denk ik ;)
Het is inderdaad een aparte aansluiting.
Helaas is er erg weinig over te vinden online...
Nog maar even verder zoeken dus....

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Maak anders even een foto als je kunt, dat kijkt voor ons wat makkelijker als in een glazen bol ;) Die van mij is iig net stuk en de winkel waar ik hem gekocht heb is falliet ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik heb het dus heel erg verkeerd gezien, Er zit ipv een cd wisselaar aansluiting alleen maar een line out op deze radio....
Dacht toch echt dat dat een aansluiting voor een wisselaar was :(