Acer Travelmate 4000 valt uit en reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zojuist kreeg ik een blauw scherm van Windows XP op mijn laptop.
Weet niet meer precies wat ie aangaf, maar als ik het goed heb iets met IRQ_INCORRECT of iets in die richting.

Maar het probleem is dat ie nu niet meer wil opstarten. Als ik hem aanzet hoor ik de ventilator wel even aanslaan voor een paar secondes, maar daarna doet hij niks. Soms geeft hij wel beeld, maar dan alleen een knipperend wit balkje links bovenaan.

Wie weet wat hier aan de hand is :?

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kinkt als een moederbord dat het heeft begeven, of videokaart die kapot is gegaan. Ik gok op het eerste, dus een garantiegeval indien je dat nog hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij eruit / erin?

[noflame]
Tja.. het is en blijft een Acer!
[/noflame]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 15:02:

[noflame]
Tja.. het is en blijft een Acer!
[/noflame]
Wat is er dan zo mis aan een Acer? (ik ken niets van laptops)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Accu eruit en weer erin doen heeft vrijwel geen zin.
Heel soms geeft hij wel beeld. Ik ben een keer in het bios geweest, maar toen hij daarna opnieuw ging opstarten had ie geen beeld meer. Ook is hij 1 keer opgestart, maar bij het opstartscherm van windows bleef hij hangen.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel een RMA zijn. Kapot moederbord /hardeschijf o.i.d. Opstarten via de Windows CD en dan een format?

@Kreek: Acer heeft een hele prijs / kwaliteit verhouding. Ben zelf geen fan van een Acer. Als ik er één in mijn manden heb lopen de rillingen al over mijn rug. Stevig zijn ze niet echt.
Pagina: 1