Zijn mijn wensen nou zo uniek??

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmulder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik ben op zoek naar een laptopje dat het volgende bezit:

- Bluetooth;
- Gaming vga kaart;
- 15.4" schermpje;
- Gemiddelde grootte, dus iets als een Fujitsu Siemens Amilo.

...is dit te veel gevraagd?
ik heb deze gezien:
http://www.fujitsusiemens...tebooks/amilo_m_7440.html
maarja geen bluetooth...

en dan rijst de vraag natuurlijk: waarom bluetooth, ik wil een bluetoothmuisje erbij maar geen gezeur met dongles enzo..(dus niets wat eruit steekt)

Groet,

DJ_M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmulder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
-.- hmm ik heb echt gezocht...heb zelfs Informatique en Powerline lastig gevallen met mijn vragen..en kreeg te horen dat ze niet bestonden

mvg,

DJ_M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
djmulder schreef op woensdag 27 juli 2005 @ 14:48:
-.- hmm ik heb echt gezocht...heb zelfs Informatique en Powerline lastig gevallen met mijn vragen..en kreeg te horen dat ze niet bestonden

mvg,

DJ_M
Zoek dus in vervolg bij de fabrikanten en kijk vervolgens in de pricewatch waar je de laptop kan kopen. En ja, de eis 15,4" scherm strookt niet met je afmetingeneis, groter scherm betekent simpelweg grotere afmetingen. Je voorbeeld heeft ook 'maar' een 15" scherm.

[ Voor 18% gewijzigd door sdomburg op 27-07-2005 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 08:30

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Wat de hel, dat ze niet bestaan? Je noemt compleet geen unieke samenstelling op... ik denk idd toch ff iets beter zoeken want slaat nergens op natuurlijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-10 14:46
Je kan trouwens ook een Sitecom PCMCIA bluetooth kaartje kopen. Heb ik ook gedaan... zo kon ik de perfecte laptop kopen (zonder bluetooth) en er een PCMCIA kaartje instoppen en de super-perfecte laptop hebben! :) En het kaartjes steekt misschien 5mm naar buiten... nou, daar heb ik geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Sorry, maar ze zijn zeker wel te vinden. Je zou simpelweg al kunnen zoeken naar '15.4" bluetooth' met Google; daar vind je al genoeg resultaten mee. Na wat verder zoekwerk te doen kan je besluiten welke notebook het uiteindelijk moet worden (reviews, benchmarks etc).

Je mag overigens je naam onder elke post wel weglaten, daar doen we hier niet aan op GoT. :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.