Toon posts:

snelheid geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PII 266mhz. De busspeed is dus 66mhz. Ik wil graag weten hoeveel mhz mijn geheugen is; 66 of 100mhz? Het is een dimm van 256mb en er staat geen aanwijzing op de dimm zelf. help?

Ik wil er namelijk een andere processor opzetten.

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

lees je moederbord boekie..

• bartie

bartie

algeblaat

oke die is wat onvolledig, mar dat is ook
offtopic:
omdat dat "nou?" niet echt lekker overkomt. alsof je denkt dat er robots op internet zijn die automatisch jouw vraag beantwoorden.

lees je mobo boekie, kijk hoe je je geheugen op 100mhz kan zetten, zet het erop als het er al nog niet op stond, als je pc stabiel loopt (tijdens $tre$$): heb je

1: succesvol je geheugen overgeklokt
of
2: 100mhz geheugen

Verwijderd

Hoe kunnen wij dat nou weten.

Je zegt: Ik heb een dimm, wat voor snelheid is deze.

Je moet natuurlijk wel ff zeggen wat er op de chips staat. Als er als laaste bijvoorbeeld -10 staat, dan is het een 66mhz.
Als er -8 staat dan is het een 100mhz en als er -7,5 of minder dan is het een 133 exemplaar.

Nog een vraag voor de lezers van dit bericht: Ik heb een processor, er staat nix op hoe snel is deze?? |:(

• bartie

bartie

algeblaat

je kan ook SiSoft Sandra downloaden, das ene proggie waarmee je kan uitpluize wat er in je pc zit
ga naar www.download.com en tik in de zoekbox sandra in dan vind je het wel..

ik heb er in ieder geval in uit kunne pluizen wat voor geheugen ik heb.

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 11:49 schreef Snap het volgende:
Hoe kunnen wij dat nou weten.

Je zegt: Ik heb een dimm, wat voor snelheid is deze.

Je moet natuurlijk wel ff zeggen wat er op de chips staat. Als er als laaste bijvoorbeeld -10 staat, dan is het een 66mhz.
Als er -8 staat dan is het een 100mhz en als er -7,5 of minder dan is het een 133 exemplaar.

Nog een vraag voor de lezers van dit bericht: Ik heb een processor, er staat nix op hoe snel is deze?? |:(
eh, 600@1000 (8>
Pagina: 1